Hej!

Välkomna till Sliparedag i Lund lördagen 3/9 kl 1100. Tag med dina stämjärn, hyvelstål, sicklar etc + dina slip/bryn-prylar och ta tag i vad du borde ha gjort för länge sedan! Det går såklart bra att bara komma och kolla också:)

På plats finns arbetsbänkar, trevligt sällskap (speciellt viktigt vid tråkiga jobb...) och möjlighet att både bidra med och ta del av andras tips/tekniker/erfarenheter gällande vassa eggar.
Pizzeria, burgare etc finns i närheten.

Jag bokar ett bord för lite mat och en eller ett par verktygsöl på någon pub i Lund kl 19, skriv i tråden om du kommer!
 
  • Gilla
PeterJeffrey och 2 till
  • Laddar…
Mkt trevligt! Jag tror mig fasiken jag kan då... :)
Tar med min T7´a om ngn behöver låna!
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Yes!!! Jag ber att få preliminärboka mig. (Vi får en liten valp i augusti som ju inte kan lämnas vind för våg så jag måste stämma av med sambon att det funkar.)

Återkommer så fort jag kan, Daniel.
Tack för inbjudan — ska bli väldigt kul!
//Ronnie
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Amen...det där krockar ju med söderslätts countryfestival i Anderslöv som jag tydligen ska gå på.:eek:
 
Ola C skrev:
Amen...det där krockar ju med söderslätts countryfestival i Anderslöv som jag tydligen ska gå på.:eek:
Tjo, det missade jag i planeringen:(

Kan spela Johnny Cash för dig om du kommer:)
 
  • Gilla
PeterJeffrey och 4 till
  • Laddar…
Boka in mig, skall bara se till att få ledigt från familjen. :)
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ämnar dyka upp hela eller delar av jippot, företrädelsevis till ølen :)
 
phl skrev:
Ämnar dyka upp hela eller delar av jippot, företrädelsevis till ølen :)
Haha, mer öla och ljuga än slita alltså? Kunde tro det;)
 
Låter trevligt och skulle vara behövligt för egen del, dock är väl dylika utflykter mitt under "semestern" med två småbarn förenade med spöstraff så jag får nog dessvärre avstå.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!
 
Daniel_N skrev:
Haha, mer öla och ljuga än slita alltså? Kunde tro det;)
You bet!
 
Detta får man ju inte missa... jag avser att dyka upp. Dock avviker jag nog mot em/kväll då en lite för nära bekant har den dåliga smaken att fylla år just den dagen.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Har efter samråd med sambon fått grönt ljus för att delta så from nu är min anmälan definitiv.
Och ang valpen så kan jag efter besök hos uppfödaren under torsdagen presentera senaste tillskottet till vår flock: sju veckor gamla mopsen Truls. Förhoppningsvis ska han trivas med mig och vår fyraårige Moltas ute i verkstaden när den blir klar.

//Ronnie
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tallguy196 och 3 till
  • Laddar…
Ett som vanligt utmärkt initiativ. (y)
3 September är inskrivet i kalendern, får bara hoppas att jag kan komma loss i verkligheten också. Om jag lyckas slita ner några eggar tills dess är väl mer osäkert men jag kan alltid ta med några DMT diamantstenar om någon vill testa.

Just det, jag har ju en gammal falshyvel som skall fixas till, kanske ett bra tillfälle att komma till skott.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
jac skrev:
Ett som vanligt utmärkt initiativ. (y)
3 September är inskrivet i kalendern, får bara hoppas att jag kan komma loss i verkligheten också. Om jag lyckas slita ner några eggar tills dess är väl mer osäkert men jag kan alltid ta med några DMT diamantstenar om någon vill testa.

Just det, jag har ju en gammal falshyvel som skall fixas till, kanske ett bra tillfälle att komma till skott.
Du kan vara helt lugn, det finns absolut inga krav på att man måste hinna använda prylarna, det räcker att man har roligt:)
 
Bra initiativ! Antar att erbjudandet gäller alla eggförsedda metallobjekt?
Finns det en adress att styra bilen mot?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.