Tack för svaren
De där med maskeringstejp visste jag egentligen :(

När mörkret sänker sig är jag nöjd med Dewalten... klart godkänd av min (snart) treåriga son,dottern bryr sig inte längre...
Det har blivit en del inköp sista halvan i september, men oj vad roligt att ha (bra) verktyg, nu gäller det bara att utnyttja dem på bästa sätt.


Fast redan funderar jag på en dammsugare (idag tejpade jag fast dammsugar slangen till GST:n och stoppade in den :cool: i utsuget på GCM:n), samt att på något sätt få bättre arbetsyta, för att inte tala om en handöverfräs eller kantfräs (hyllorna i nyinredda garderoben skulle bli fina med en fin avfasning eller vad det nu heter :confused:
och när jag tänker på det skulle projektet med den platsbyggda bokhyllan i vardagsrummet li riktigt läckert, i alla fall med rätt stål:) och en skicklig hantverkare:D).
 
Idag köpte jag en Kellen borrhammare för 499 kronor på Coop och ett 20 mm betongborr 38 cm långt för 129 kronor på Biltema. Blir intressant och se hur många hål i en sten jag kan göra med den kombinationen. Maskinen vinner ingen skönhetstävling, den är kantig och grå i färgen, men enligt säljaren är den en utmärkt slitvarg. Vad tror ni?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.