Har pysslat med lite målning i nya tvättstugan, blev lite finare :) Använt Landora Källare & förråd färg som är diffusionsöppen.

• Oren, tom källarlokal med synliga rör, slitna väggar och en tvättmaskin.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Tomt källarrum med vita väggar, betonggolv, takbelysning, och vitvaror i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Luc Reiner och 12 till
  • Laddar…
Skillnaden syns verkligen när man jämför med färgen på dörren, för den har väl egentligen samma färg på båda bilderna antar jag?

• Gilla
louii
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Skillnaden syns verkligen när man jämför med färgen på dörren, för den har väl egentligen samma färg på båda bilderna antar jag?
Ja det är samma färg, tänkte att det bryter av lite med att dörrarna är lite annan färg än det kritvita i allt annat.

Bör jag måla dörrarna också?

L louii skrev:
Ja det är samma färg, tänkte att det bryter av lite med att dörrarna är lite annan färg än det kritvita i allt annat.

Ja =) Kanske i någon varm, grå färg.

Bra kämpat!

• Gilla
louii
  • Laddar…
L louii skrev:

Beror på vad du vill. Förut såg väggarna smutsgula ut mot den vita dörren. Nu ser dörren smutsgul ut mot de vita väggarna. Men måla gärna i någon annan färg än vitt. Grått, teal, grönt, engelskt rött, vaniljgult, knallgult, vad som helst funkar egentligen i en källare. Tex den där blåaktiga färgen golvet hade förut.

332382511_714493016987810_1097833141843078687_n.jpg
333036288_115789044780590_4088635072040320429_n.jpg

• Gilla
YuGi och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.