Hej!

Eftersom vi hade väldigt trevligt förra gången (http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/126849-skaningar-och-andra.html) så tänkte jag att det är dags att upprepa pubkvällen i Lund. Reglerna är väldigt enkla - kom förbi, sitt ner och ta en öl eller vad du känner för, och snacka lite verktyg eller vad du vill med andra byggahusare. Och som jag skrev sist - om du funderar på att köpa din första Best Tool eller är inne på din 10e Fest Tool spelar ingen roll - alla är varmt välkomna!

Datum: Kvällen den 12 februari (fredag) på någon trevlig pub i Lund.

Kasta in ett inlägg i denna tråd om du kommer!

//Daniel
 
Jag är bara till hälften svensk så jag kommer inte. Logiman får inte heller komma;);););)
Edit: jag glömde smajlisarna.
 
Redigerat:
Ni är såklart också välkomna:) Misstänker att du som halvsvensk är mer svensk än många skåningar :D...med logiman är det mer tveksamt :D
 
Hej!

Lysande! Jag kunde inte förra gången... Men nu attans.

Skriv upp mig!

/Jörgen
 
Du får nog hålla dig till ett event senare i tiden mattiasp =)
 
ohhh noooo den veckan är jag på kanarieholmarna... :(
 
Prioriteringar min vän, prioriteringar. Tror inte du lider i solen heller ;)
 
Ok, nå skal jeg røpe en hemmelighet. Vi nordmenn er egentlig exporterte svensker :D

Skulle gjerne tatt en tur, men blir litt for langt å reise til Lund for en Øl.....
 
Logiman skrev:
Skulle gjerne tatt en tur, men blir litt for langt å reise til Lund for en Øl.....
Du kan ta flera, dyker du upp lovar jag att bjuda på en pilsner av god sort!
 
Det er klart, kan jo ta to :p Takk for at du bjuder.

Hender jo man er i området, så er jo ikke helt umulig det skulle passe og.... hadde garantert vært trevlig! Selv om det blir mange svensker der :D
 
Redigerat:
Logiman skrev:
Ok, nå skal jeg røpe en hemmelighet. Vi nordmenn er egentlig exporterte svensker :D

Skulle gjerne tatt en tur, men blir litt for langt å reise til Lund for en Øl.....
Långt för EN öl ja, men tänk efter nu...

Öl är mycket billigare o godare i Sverige, dricker du kanske 6 pilsner så har du sparat så mycket pengar att du kan köpa dig en ljusgrå systainer med valfritt innehåll!:wow:

Mao, du har inte råd att inte åka till Sverige...
 
Nu var det iofs Skåne han skulle till. Du får väl ta och masa dig ner Benajamin?
 
phl skrev:
Nu var det iofs Skåne han skulle till. Du får väl ta och masa dig ner Benajamin?
Akta dig! Han kommer att kräva dig på reseersättning. Vi har ju bevisat i en annan tråd att det är så blekingar gör.

Ett citat:
"Jag har massor av fördomar och ogrundade åsikter. Det trivs jag med. Jag tycker det är trevligt"
 
Han får oxo en plisner av mig, inte en droppe mer! :)
 
Prel landar jag på Kastrup den kvällen och passerar därmed Lund:wow:

Men komma kanske kl 22.30 o svepa ett glas mjölk typ...låter som lite antiklimax när jag kan föreställa mig att stämningen redan är på topp då------:eek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.