Ja det ska du eftersom du anlitat idioter. så man få det man betalar för.
mvh Bollen
 
  • Haha
TechChad
  • Laddar…
@sinuslinus Besiktningsmannen har vi ingen kontakt med tyvärr vi får inte ens se besiktningsprotokollet trots att vi begärt att få se det.
När besiktningsmannen var här så påpekade han även om att det fanns hålrum runt om dörrkarmen och att man då ska lägga latex runtomkring men plattsättaren har fyllt i med silikon.
 
Redigerat:
@Bollo Läs gärna innan du kommenterar något. Det är inte jag som anlitat någon eller betalat för att få hit dessa amatörer. Hänger du inte med från början så var god och håll dig borta tack.
 
  • Gilla
TechChad och 4 till
  • Laddar…
@pjkw det var bättre montering för 50år sen än vad det är nu
 
B Bollo skrev:
Ja det ska du eftersom du anlitat idioter. så man få det man betalar för.
mvh Bollen
Idiot,
Som inte orkar läsa...

.
 
  • Gilla
TechChad och 3 till
  • Laddar…
Som tidigare, fogen mot karm bakom elementet bör fixas inom entreprenaden. För elementet skulle jag säga att det är enklast att du tar in en egen rörkrökare med fungerande syn för att flytta elementet.

Presskopplingen killed the yrkesstolthet...
 
Nej, det där såg ju inte bra ut. Att det sen inte är direkt svårt att rätta till det hela och göra en snygg montering av radiatorn tyder ju på avsaknad av yrkesstolthet och kunskap hos montören och nonchalans mot kund om det inte blir åtgärdat.

Jag hade aldrig accepterat det i mitt badrum.
 
Ser inte bra ut. Nu har de borrat hål i klinkarn så misstänker de inte står för kostnaden att åtgärda det hellre. Finns dubbelmuttrar för att får en mindre avstånd mellan böjarna. Ser ut som 15 rör och med 12 hade man kunnat bock med mindre radie. Finns även VA kopplingar med 45 graders vinkel nu
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.