krabban skrev:
Va kul!
vi har hörntomten som är på 927kvm ni ser den på kartan =).  Jo det som är bra är att alla flyttar in på samma vilkår, alla är nya barnen som kommer att växa upp kommer att ha kompisar osv. så jag ser mycket bra på detta=) Det blev en villa johanna så som det ser ut, ville ha skåne länga först men sen när man såg att den var så smal så ändra vi oss, o så var den högre än vad det var tillåtet enligt kommunen. Skall bli skönt att slippa Malmö.

När skall alla bygga husen? Har ni något datum eller visioner på när det är färdigt?  vi har sagt att vi vill ha det färdigt i Jan. Vi hoppas på att det inte strular med tiden.
Visst är det skönt när det är fler som bygger nytt i samma område...det öppnar upp en annan gemenskap mellan dom som bygger/bor där.

Hmmm hörntomt på 927 kvadrat? Kan inte se den på den karta jag har. Och det är en tomt i Askeby som ni har (1,3 mil norr om Linköping)??

/Micke
 
Thrill skrev:
Visst är det skönt när det är fler som bygger nytt i samma område...det öppnar upp en annan gemenskap mellan dom som bygger/bor där.

Hmmm hörntomt på 927 kvadrat? Kan inte se den på den karta jag har. Och det är en tomt i Askeby som ni har (1,3 mil norr om Linköping)??

/Micke
Hmmm... Krabban bygger i Skåne o du Micke i Linköping.. det blir långt mellan husen i ert område ;) :) ;) :)
 
sofia_k skrev:
Hmmm... Krabban bygger i Skåne o du Micke i Linköping.. det blir långt mellan husen i ert område ;) :) ;) :)
Det var det jag hade fått som uppfattning också men jag blev tveksam när han sa att vi kanske skulle blir grannar och desstutom sa att han hade hörntomten som syns på kartan ;)

Men men viktigast är ju att han blir nöjd med sitt hus :)
 
Jodå det blir lite avstånd ;D Men än så länge så är jag nöjd bara sjödalshus håller det de säger o den standard. Vill gärna inte hamna i ett eksjö exempel...

Thrill skrev:
Det var det jag hade fått som uppfattning också men jag blev tveksam när han sa att vi kanske skulle blir grannar och desstutom sa att han hade hörntomten som syns på kartan ;)

Men men viktigast är ju att han blir nöjd med sitt hus :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.