Tex Silika Hard från Alabaster funkar utmärkt på eternitytor. Målat själv eternittak vilket blev bra!
 
  • Gilla
Faltytowers
  • Laddar…
Hej!

det var roligt att höra! Vi funderar just på att måla om ett eternittak. Då kan man använda den färgen tycker du?
En högtryckstvätt först eller?
 
Faltytowers Faltytowers skrev:
Hej!

det var roligt att höra! Vi funderar just på att måla om ett eternittak. Då kan man använda den färgen tycker du?
En högtryckstvätt först eller?
Exakt, rejäl högtrycksspruta helst. Målade med långborstig murarborste för slamn. Mm
 
N Nils Kettu skrev:
Exakt, rejäl högtrycksspruta helst. Målade med långborstig murarborste för slamn. Mm
Ok, Jag har en kraftig träffas tvätt som jag kan ställa om med olika munstycken. Jag får väl testa lite försiktigt så jag inte bara mig genom taket :)
Hej!

Sista tiden har jag haft lite problem med att komma in i Trikinappen. Den vill inte öppna sig och det är bara mörkt när man trycker på den. Vad kan det bero på tror ni?

Med Vänlig Hälsning, Krister. Tfn 0768-101106 Jag har en kraftig trefastvätt som jag kan ställa om med olika munstycken. Jag får väl testa lite försiktigt så jag inte borrar mig genom taket :)
 
Vad blev det där för märklig kopiering?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.