Tjena,

Ville bara tipsa om ett skitbra ställe att köpa era badrumsgrejor: Sanitärhandel - Armaturen - Badewannen - MEGABAD.com

Jag har köpt alla mina duschar, toa, etc. Mycket billigare än i Sverige.

Allt du gör är att kolla in artikelnummer i din svenska katalog, sen söker du på megabad's hemsida så kommer det upp, det finns nämligen med på alla artiklarna som det externa artikelnummret.

Leveranserna tog ju lite längre tid, men det var det värt. Den svenska hemsidan, badoo.se tror jag köper sitt från megabad.com, dom har i allafall samma sorts interna artikelnummer......så dom gör väl bara påslag och tjänar lätta pengar.

Har även nu använt www.privatgrossisten.dk, bra priser också. men jag har inte fätt sakerna levererade än, så jag kan in lova att dom funkar. återkommer med feedback på privatgrossisten.dk när jag har grejorna(eller inte)

ha det,
D
 
Hej!

Tänkte själv beställa från Megabad i dagarna, hur lång blev leveranstiden?
 
Tjena, min första leverans tog 2 månader, medans min andra leverans tog 2 veckor. Jag tror det var för att min första leverans var ur en serie som var helt ny, Axor Montreux, så tillverkaren kanske inte hade byggt upp sitt lager.
Men räkna nog med en månad iallafall
 
Vilka bra sidor!!! precis vad jag behövde...bygger ett hus i egen regi och orken börjar ta slut med alla val man kan göra...Du har möjligvis ingen information om var man kan hitta mörka trägolv i Tyskland/Danmark/Polen?
 
Nu har jag beställt från www.privatgrossisten.dk, har inte fått mina varor ännu men de var mycket hjälpsamma (svarar på mail inom 1 timme) och håller låga fraktkostnader.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.