A
MB77 skrev:
Ja det var ju moget skrivit av en med 30års erfarenhet av larminstalationer. Medlemmar med lite "kantig" attityd brukar oftast bli totalt sågade här.
Med lite ödmjukhet så tas inläggen på lite mer allvar ;)
Moget i vad? Att jag inte tolererar att nån påstår och anklagar mig för en massa saker bara för att jag släppt en hel del obekväma informationer. Ifrågasätta mig JA. Men inte detta. Har du läst allt?
Kantig attityd?
Ska alla vara runda å goda för att du ska acceptera dem?
Ska alla passa in nån form av ram här. Konstigt.
Inte speciellt högt i tak enl min mening.
Ett enkelt sätt för dem som är inblandade i kritiserade bolag att registrera ett antal nätsoldater på olika forum som just försöker såga kritikerna totalt. Såna som mig t.ex.
Det är nog ganska vanligt i dagens mediasamhälle.
Vad tror du?
 
Alf Larmgubben skrev:
Moget i vad? Att jag inte tolererar att nån påstår och anklagar mig för en massa saker bara för att jag släppt en hel del obekväma informationer. Ifrågasätta mig JA. Men inte detta. Har du läst allt?
Det är detta inlägg du syftar på:
http://www.byggahus.se/forum/villalarm/205848-securitas-direct-manadsavgift-2.html#post1842692

Det jag skriver är att jag tycker mig ana en bitter konkurrent. Det är min åsikt/fundering och den står jag för, annars hade jag inte skrivit den. Anser du att något är fel får du gärna bemöta detta på ett sätt som är förenligt med "vanligt hyfs".

Alf Larmgubben skrev:
Kantig attityd?
Ska alla vara runda å goda för att du ska acceptera dem?
Ska alla passa in nån form av ram här. Konstigt.
Inte speciellt högt i tak enl min mening.
Det går att debattera på ett forum utan att hänge sig åt otrevligheter och rena oförskämdheter. "Kantig attityd" är nog en annan formulering på samma sak.

Alf Larmgubben skrev:
Ett enkelt sätt för dem som är inblandade i kritiserade bolag att registrera ett antal nätsoldater på olika forum som just försöker såga kritikerna totalt.
Precis! Varför anser du då att mina funderingar är så fruktansvärda? Du har ju tydligen samma tankegångar själv hör jag. Vari ligger skillnaden? Utveckla gärna!

En avgörande skillnad mellan min användare och din användare är dock att jag har varit registrerad sedan 2010 och under årens lopp haft en ganska stor spridning på de ämnen jag diskuterat. Din användare är registrerad denna månad och verkar uteslutande användas för att sprida nedsättande information om ett visst företag.

I ljuset av ovanstående, verkar det troligt att jag skulle vara en "nätsoldat" anställd av Securitas Direct?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.