Status
Tråden går ej att kommentera.
Ah.. Hade hoppats på längre horisont, måste byta el först å det verkar gå på en hel del. :(
 
Jag är intresserad av:
2 st Insatsbrytare 1x3 kw (FGS211)
2 st Wall Plug (FGWP-100)
 
D_a_g_g skrev:
Ah.. Hade hoppats på längre horisont, måste byta el först å det verkar gå på en hel del. :(
Ja jag vill inte dra för länge på tråden så folk tappar intresse får se hur det ser ut om 1 par veckor :).
cjk1975 skrev:
Jag är intresserad av:
2 st Insatsbrytare 1x3 kw (FGS211)
2 st Wall Plug (FGWP-100)
Härligt det är noterat :)!
 
Jag håller på att sätta ihop vad jag skulle ev. vara intresserad av, återkommer inom kort! Jag ser helst att man får fakturan själv för istället för allt betalas i en klump. Lättare med garanti mm mm ...
 
Trevligt initiativ. Håller just på att sammanställer komponenter till vår nyinstallation, kommer bli en hel del prylar inkl controller. Blir rabatten tillräckligt bra är jag med (föredrar också separata fakturor).
PM kommer inom ett par dagar!
 
Hej.
Jag är ute efter ett mindre startpaket med Fibaro HC2. Blir det en riktigt bra deal så är jag nog villig att köpa fler saker till början.
Funderat på smart-telematiks erbjudande + en 4-1 sensor för att komma igång, men inte riktigt slagit till.
Såg att eliving hade 15% genom byggahus rabatt. Fått lite rabatt från m.nu och vesternet, men inte något som känns som om man måste slå till.
Jag känner ändå att jag kan betala nå kronor extra för bra service och ett tryggt företag om det skulle bli nå hårdvarufel eller man vill ha hjälp med nån inkoppling.
 
KristoferL skrev:
Jag håller på att sätta ihop vad jag skulle ev. vara intresserad av, återkommer inom kort! Jag ser helst att man får fakturan själv för istället för allt betalas i en klump. Lättare med garanti mm mm ...
Ja jag har tänkt att be om separata fakturor. Min förhoppning är att dom kanske kan erbjuda oss unika rabattkoder till alla som funkar vid ett köp. Får se vad dom säger.
Amonte skrev:
Trevligt initiativ. Håller just på att sammanställer komponenter till vår nyinstallation, kommer bli en hel del prylar inkl controller. Blir rabatten tillräckligt bra är jag med (föredrar också separata fakturor).
PM kommer inom ett par dagar!
Låter bra :). Ang fakturor se ovan svar till KristoferL
Ticko skrev:
Hej.
Jag är ute efter ett mindre startpaket med Fibaro HC2. Blir det en riktigt bra deal så är jag nog villig att köpa fler saker till början.
Funderat på smart-telematiks erbjudande + en 4-1 sensor för att komma igång, men inte riktigt slagit till.
Såg att eliving hade 15% genom byggahus rabatt. Fått lite rabatt från m.nu och vesternet, men inte något som känns som om man måste slå till.
Jag känner ändå att jag kan betala nå kronor extra för bra service och ett tryggt företag om det skulle bli nå hårdvarufel eller man vill ha hjälp med nån inkoppling.
Ja det är likdant med mig får vi en riktigt bra deal av nån kan man ju tänka sig att dra på lite på sin beställning.
Men jag ser hellre att folk lägger en intresse beställning på det dom tänker beställa ifall vi får en bra deal, så man inte sen backar ur bara för det inte vart 70% rabatt ;).
Eliving ligger generellt lite högt så deras 15% rabatt blir inte speciellt mycke billigare mot om man tar nån av dom andra aktörerna.
Håller med dig helt på sista punkten!
 
Jag är intresserad! Beroende lite på vad ev. rabatt landar på så kan det blir mer, men i.a.f. det här:4 x Fibaro Insatsdimmer 500W (FGD211)1 x Fibaro Insatsbrytare 2X1,5kW (FGS221)1 x Fibaro Wall Plug
 
När är det tänkt att beställas? Om köpet sker rätt snart så är jag intresserad av min 6st fibaro dimmers FGD 211 ev mer prylar :)
 
n0ir skrev:
Jag är intresserad! Beroende lite på vad ev. rabatt landar på så kan det blir mer, men i.a.f. det här:4 x Fibaro Insatsdimmer 500W (FGD211)1 x Fibaro Insatsbrytare 2X1,5kW (FGS221)1 x Fibaro Wall Plug
Skriver upp det :)!
Vad rabatten landar på är ju svårt att sia om, men jag kommer skicka till dom aktörer på marknaden som känns seriösa och har ett saldo på det mesta.
Sen får vi se vad vi får för svar.
tonilundin skrev:
När är det tänkt att beställas? Om köpet sker rätt snart så är jag intresserad av min 6st fibaro dimmers FGD 211 ev mer prylar :)
Har funderat på det och tänkte låta det gå till nästa helg och sen sätta mig på söndagen och maila offertförfrågan till samtliga butiker.
Hoppas det är tillräckligt snart :).
Skriver upp dig på 6st dimmers skulle du ångra dig är det bara att du säger till.
Jag har gjort ett snabbt överslag och den totala beställningen ligger på strax över 30000:- nu.
 
Hej

Riktigt bra initiativ! Jag har tidigare handlat lite Fibaro-produkter ifrån Interaktivahem.se.
Ni kanske kan begära en offert av dem också? Jag har varit riktigt nöjd med deras support både förre och efter mitt köp. Jag har också handlat lite sensorer av m.nu och blivit nöjd.
Jag är intresserad av följande om ni får en bra deal.

4st Fibaro wall plug
5st Fibaro dimmer
10st Danfoss living connect
och 1st DSC PC1616 med Z-wave modul som Interaktiva hem säljer.

Jag såg att Gröna Hus och Interaktiva Hem säljer rullgardiner kan du ta in offerter på det också eller blir det för mycket jobb?

/Lukas103
 
Lukas103 skrev:
Hej

Riktigt bra initiativ! Jag har tidigare handlat lite Fibaro-produkter ifrån Interaktivahem.se.
Ni kanske kan begära en offert av dem också? Jag har varit riktigt nöjd med deras support både förre och efter mitt köp. Jag har också handlat lite sensorer av m.nu och blivit nöjd.
Jag är intresserad av följande om ni får en bra deal.

4st Fibaro wall plug
5st Fibaro dimmer
10st Danfoss living connect
och 1st DSC PC1616 med Z-wave modul som Interaktiva hem säljer.

Jag såg att Gröna Hus och Interaktiva Hem säljer rullgardiner kan du ta in offerter på det också eller blir det för mycket jobb?

/Lukas103
Hej hej!

Ja tanken är att ta in offert även från interaktivahem.se, flera som har tipsat om dom :).
Absolut kan jag skriva med det, du kan ju skicka pm mer specifikt på rullgardinerna.
Dom andra grejerna har jag lagt in nu.
 
Hej, har skickat PM till dig (som du svarat på redan) men detta börjar kännas jobbigt, får du till en trevlig rabatt så vill jag så klart köpa ännu mer prylar. Nog fler som tänker så, du får kanske förhandla en andra gång om det haglar in kompletteringar efter beskedet om rabatt :cool:
 
  • Gilla
Johan_A_M
  • Laddar…
p_k skrev:
Hej, har skickat PM till dig (som du svarat på redan) men detta börjar kännas jobbigt, får du till en trevlig rabatt så vill jag så klart köpa ännu mer prylar. Nog fler som tänker så, du får kanske förhandla en andra gång om det haglar in kompletteringar efter beskedet om rabatt :cool:
Ja jag har nog räknat med att det kan bli en andra rond ;).
Men vi får se vad budet blir i första.
Beställningen är närmare 50000:- just nu om alla kör på det dom sagt.
 
Hej

Jag är intresserad av ett startpaket för styrning med Fibaro HC2.
Som flera andra skriver så beror ju beställningen till stor del på hur mycket den eventuella rabatten landar på. En rabattkod vore ju som sagt det smidigaste.

Anger nedan vad jag kan tänka mig om dealen blir bra:

1 st. Fibaro Home Center 2
2 st. Fibaro vita dörrsensorer
1 st. Fibaro 2x1,5 kW insatsbrytare
1 st. Fibaro 500 W insatsdimmer
5 st. Fibaro Wall plug
1 st. Fibaro Motion sensor (om den har hunnit släppas eller går att köpa på förhand)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.