*knack... knack...*

...Calle... Calle... Kallar-Calle... är du här och stör oss nu... vi som har det så lugnt och skönt... det är farligt att öppna porten till andra sidan... du leker med starka krafter... finns de som fått höjt taxeringsvärde och aldrig fått ner det mer när de en gång väckt de som gått vidare...

...ser att ni är samlade... vi har det bra här... dagarna rinner på här på andra sidan... ingen byggpress längre... vi kan ta allt i vår egen takt... inga Immobilska syrligheter... inga Haagbardska garagespykoser... och fast vi inte är paranoida längre så vet vi att Bob the builder jagar oss fortfarande med samma intensitet som förr... jaga på du... och Nix... att blanda byggstilar på det där viset är att bjuda in till hemsökelser... av hängande takrännor och svårartad avloppsstopp...

...och Marlene... vår byggängel...

...lite insiderinformation kanske... när vi ändå övergränsar mellan världarna... dit MathiasS ska när det är dags att kliva över hit finns det bara Ferm... då får han sona för alla sina felsågningar... ...forumgud eller inte... inför KA är vi alla lika.....

*knack... knack...*
 
Huvva.......rys och ståpäls  :-/

....låser dörren och kilar en stol under handtaget  :-/
 
Calle Anka skrev:
My apologies to Nix....men Sweli har väl gått i deltidspension i alla fall :-?....
sist jag pratade med Sweli hade hon startat eget i kakelbranschen... man kan anta att det går bra om hon inte har tid här längre... /lajbansson
 
Gubben jureit lever kvar! Det är ju han g.... :-X
Dags att erkänna att många av oss har flera personligheter.

De jag känner till..
MathiasS=MatildaSofia
Calle Anka=Jarpan
Marlene=Immobil

:surprised:



 
Jag kände på mig att MathiasS var tjej.
Så bra tankar och råd som han har kan väl inte komma från en machokille ;)
 
Nix skrev:
Jag kände på mig att MathiasS var tjej.
Så bra tankar och råd som han har kan väl inte komma från en machokille ;)

Äh vafan.

Tjejer kan inte köra Transitlastbilar och machokillar behöver inte göra det......

Jag kör Transit. :cool:
 
MatildaSofia skrev:
Gubben jureit lever kvar! Det är ju han g.... :-X
Visst lever Jureit, han är inne här och kollar emellanåt. Skrivningen är dock tillsvidare lagd på is. :cool:

Marlene=Immobil
:surprised: Ska det vara en komplimang? :-/

:cool: MatildaSofia´s andra personlighet är.......

















Nä, jag har lovat att inte avslöja den. ;)
 
Immobil är söt när han visar spetsen på sin tunga..
Jureit är faktiskt numera Guzzi, tro mig. Fråga honom.
Jag vet... ::)
 
Förtal! :surprised: Här bli man synonymad med Jarppan.....byggde inte han Eksjöhus? Jag bygger ju Trivselhus....det står så på räkningarna i alla fall!

Men Jureit....f'låt Guzzi.....welcome back!

/C
 
*garv* Snacka om att tråden sprang sin egen väg där ett tag.
Men visst kommer det bli mindre läsande och postande efter att huset är färdigt, men sluta helt kommer man inte. :)
 
Calle Anka skrev:
Men Jureit....f'låt Guzzi.....welcome back!
/C
Tackar! Jag har tassat runt lite här inne ibland... Ledsnade och ville få vara färsking igen.
 
sunshine, KINGMAN, beowolf, henkebula, capeni, jeanette, johanna, chris5...

Nån som saknar dessa? -nej, kunde tro det...
De har gemensamt att de registrerat sig för ca fyra år sedan men har hitills inte skrivit ett enda inlägg.

Borde det inte finnas en funktion som raderar sånna? -tror inte att de kommer att börja skriva...
Eller kanske bra att göra som SSU - samla på sig lite extra medlemmar. :)
 
De kanske är sådana som bara läser.

/Gojan
 
Gojan skrev:
De kanske är sådana som bara läser.

/Gojan
I de flesta fallen finns ingen uppgift om senast inloggad. Då läser de väl som gäster istället.
 
Jag saknar IngerP! Vart har hon tagit vägen? Var hon inte moderator på ett eller flera ämnen? Till och med hennes inlägg är borta...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.