Kanske en god idé att byta lås?? Än Ni säkra på att den här strulpellen har lämnat alla nycklar?? Han känns inte som helt pålitlig den :)
 
Var inte för snälla med att låta dem lämna kvar skräp osv. Jag var det och det ångrar jag djupt...

Jag har kört många, många, många gånger till tippen och jag har många gånger kvar...
 
följetongen fortsätter!
efter vart helt omöjlig att prata med på telefon, han har inte fattat något eller haft någon förståelse då vi talat tidigare.
Vi kom överens om att vi skulle köpa gräsklippare å trimmer av han. Dock har vi inte betalat, nu har han ringt å lämnat meddelande på min telefonsvarare 2 ggr, och till och med hotade att komma upp och hämta "alla" grejor (hoppas nästan han mena alla ordagrant så han tar även sitt skräp :) )
Någon som har ett lämpligt förslag på "avvdrag" för att han bott i vårt hus 1 vecka mer än bestämt?
men är mest sugen på betala honom pengarna så man skulle slippa kontakten framöver...
 
Om han vill ha pengarna för gräsklipparen, kan du fråga var stegen har tagit vägen. Om ni skall anmäla den stulen och allt annat som har försvunnit. Det borde gå på hemförsäkringen.

Men det kanske är bäst att betala så han försvinner ur era liv sedan.

Grattis med husköpet, njut av sommaren.
 
Stegen hör till huset och får inte tas med vid flytt fick vi höra av vår sotare när vi inte hade hunnit skaffa en stege till hans besök.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.