Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Düsseldorff
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Då vart man rörmokare oxå! :surprised:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 159 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 165 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Så gott som färdigutbildad rörgubbe (förlåt, rörperson heter det nuförtiden) ser det ut som…
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 178 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Tomture61
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Tomture61
D Daniel 109 skrev:
Jag skulle påstå att sista frågan är fel.
Hög hals är vad jag hittar :)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 215 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
M
Jag fick 12/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
  • Haha
skydiver
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
D Daniel 109 skrev:
Jag skulle påstå att sista frågan är fel.
Nejdå, om man googlar kulventil lång spindel så hittar man just ventiler med lång spindel. Det verkar vara korrekt.

....men ska man vara riktigt noga så är det väl axeln mellan handtaget och kulan som är spindeln.
 
Redigerat:
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Fråga 3 "Vilka krav på behörighet finns för att få utföra rörarbete?" har fel svar. Det finns inga som helst krav att man ska känna till några branschregler för att man ska få utföra rörarbete.

Naturligtvis är det bra om man känner till dem på samma sätt som att det är bra om man är händig, noggrann, har "stilkänsla" och gärna är skapligt nykter. Att påstå att detta är några slags krav är dock inte korrekt.
 
  • Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
10% otur alltså!
Bäst att stanna inomhus idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.