T
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 426 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

Jäklar va dålig man är.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 867 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
  • Gilla
A-Man_08
  • Laddar…
nikasp
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 912 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 600 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

Ohlalaa! :cool:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 628 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 006 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 384 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 091 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 572 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 10 rätt, vilket är bättre än 4 782 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.