Jag fick 8/10 rätt, vilket är helt ok för quizet "Vad kan du om brädor?"

Trodde detta skulle bli det sämsta resultat för alla quiz jag gjort men gissandet satt som en sådan där whatstav.
 
harry73
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
9 av 10, då borde jag kvala in som guldsmed, eller vad kallar man snickare med dagens virkespriser? ;)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

Yay, vi säger att jag kunde svaret på nio frågor och inte körde vilda gissningar! :rolleyes::D
 
  • Gilla
Fario
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

Äntligen!
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 327 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

:geek:
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 141 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 262 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
A
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 265 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
Falor? va faan!:confused:
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 272 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"

Känns som att jag missade på de lättaste :crysmile:
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 458 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
Så där ja(y)
 
Nissens
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 473 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 488 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om brädor?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.