Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 645 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 210 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"

Haha, bara gissningar.
Märks att jag jobbar med händerna.
 
J Jonan skrev:
Fråga 6. inget alternativ är rätt. Ränteavdrag på 30% ger att besparingen bara blir 11550kr/år
Förutsatt att du deklarerat en inkomst. Så båda kan vara rätt.
 
L-Bror
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 309 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 810 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 014 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 021 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 150 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
EddieHansson
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 601 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 608 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 987 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 729 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 422 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.