Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 658 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Den där koppargrejen ställde till det. Såg mer ut som ett kolonnrör till en hembränningsapparat än de olika svarsalternativen.

Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 520 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 686 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 695 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Vad heter byggvaran? [länk]10av10

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 977 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 1 069 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Denna gång fick jag 10/11 rätt. Jag ändrade mitt svar om gångbryggan för nu tittade jag mer noga på bilden och ser vad jag borde ha svarat.
Svarade medvetet fel om kondenseringsrör även om jag denna gång visste svaret.
 
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 1 617 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 1 402 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 901 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.