Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 044 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Så dax nu! Har ju redan hus!!
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 146 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
F
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag har precis köpt ett hus, vem kontaktar man gällande dolt fel ( asbest och tre felaktiga golvbrunnar) ?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 150 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 151 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 270 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Enkelt!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 322 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 348 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 357 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 584 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Fråga 8 är väl en slamkrypare? Avgift för pantbrev betalas inte på slutpriset utan på eventuella nya pantbrev som behöver tas ut för att det totala pantbrevsbeloppet ska motsvara tänkt lånebelopp.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 524 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 524 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.