Ett år sen den här tråden startades. Just saying...
 
Nu finns det en clas ohlson-annons som låser sidan igen...
 
Fungerar på jobbet, värdelöst hemma.........
Har rensat datorn IGEN!
Fungerar ej.
Massa popupfönster som inte går att flytta på, går ej att backa............
Enda sidan jag hittat med dessa problem är Transportstyrelsens hemsida, och den är inte hälften så strulig......
Måste sitta något skit på BH som är kompatibelt med något skitvirus i min dator som inte vill försvinna.
Och jag verkar inte vara ensam.....
Kanske någon har en annan förklaring?
 
Jonas L 84 skrev:
Nu finns det en clas ohlson-annons som låser sidan igen...
Nu är den borttagen. Tack för din rapport.
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Workingclasshero skrev:
Fungerar på jobbet, värdelöst hemma.........
Har rensat datorn IGEN!
Fungerar ej.
Massa popupfönster som inte går att flytta på, går ej att backa............
Enda sidan jag hittat med dessa problem är Transportstyrelsens hemsida, och den är inte hälften så strulig......
Måste sitta något skit på BH som är kompatibelt med något skitvirus i min dator som inte vill försvinna.
Och jag verkar inte vara ensam.....
Kanske någon har en annan förklaring?
OBS jag är ingen dataexpert .men det finns tex Fixit
Adw Cleaner det finns flera,troligen har du virus,jag har inga problem med Firefox och BH
 
Mikael_L
Har jag också virus?
firefox-back.png

6 st klick för att komma tillbaka ... :confused:
 
Elkludde skrev:
OBS jag är ingen dataexpert .men det finns tex Fixit
Adw Cleaner det finns flera,troligen har du virus,jag har inga problem med Firefox och BH
Jag kör Firefox och har samma problem, så tror inte det har med browsern att göra. Har satt mina inställningar till att inte acceptera några cookies eller annat. Kanske har med det att göra. Varje annons blir sin egen sida man måste backa ur.
 
Mikael_L skrev:
Har jag också virus?
[bild]

6 st klick för att komma tillbaka ... :confused:
Om du har något virus vet jag ej har inte påstått dett heller men långt ifrån alla har problem med bakåtknappen
 
Nu äntligen. Efter mer än ett år har vi fixat problemet med bakåt-knappen i Firefox (tror vi). Det vi har gjort är att vi har bytt ut vårt annonshanteringssystem och den kod som hör till. Ändringen gjordes inatt.

Bekräfta gärna att det nu fungerar att backa i Firefox även för er.
 
  • Gilla
Polyene och 2 till
  • Laddar…
Funkar i Firefox 36.0.1 för mig (y)
 
Verkar funka för mig också. :)
 
hahalj
Funkar! (y)
 
Kände att jag borde testa lite först. Men ja, allt funkar perfekt!
 
Skönt att det fungerar. Denna bugg har varit något som jag har haft dåligt samvete för under en lång tid.
 
Psst... ledsen att väcka det dåliga samvetet igen men det här problemet har börjat dyka upp igen, i liten omfattning. Två gånger denna veckan har jag lagt märke till fenomenet. Det enda jag vet har hänt hos mig är att på något märkligt sätt har yahoo nästlat sig in som startsida när jag startar firefox - fan vet hur, var väl någon smyguppdatering eller nåt - men annars har jag inte gjort något annorlunda. En fluga gör ju ingen sommar och än så länge är det inget stort problem, ville bara varna om att det dykt upp igen....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.