Maria W, Maria W... :-/ Självklart tycker jag inte att det är konstigt om någon har någon negativ erfarenhet av Älvsbyhus, de är stora och säljer många hus! Det har tex skrivits mycket negativt om Eksjöhus här på forumet och väldigt lite om Älvsbyhus. Vi ska bygga ett Älvsbyhus så jag har själv sökt information om allt som rör Ä-hus.

Men frågan var nu om vi tror på denna person eller inte. Svårt att veta när han skriver 2 inlägg och sen inget mer. Det har tyvärr varit så tidigare här på forumet att personer har skrivit negativt om olika husföretag och sedan "försvunnit" eller varit flera meddlemmar fast en och samma person som har diskuterat...

Men, men det är ju upp till var och en... :p

Håller helt och håller med dig Henrik_J

/Gammelmormor
 
  • Koya.jpg
Said skrev:
Hej

MÅSTE DET ALLTID FRÅGASÄTTAS MED EN NEGATIV INSTÄLLNING???
BARA FÖR ATT MAN HAR EN OVANLIGT POSSITIV ELLER NEGATIV ÅSIKT BEHÖVER INTE BETYDA ATT MAN LJUGER ELLER HITTAR PÅ.
Kan inte hålla med dig Said. Tycker inte att det är så. Nu handlar det om en person som har skrivit 2 inlägg o sen inte kommer tillbaka...
Föresten, denna tråden handlar om Ä-hus, öppna en ny!
 
Hallo... om det nu är så fel som Tugurius säger så tror jag att det hade åtgärdats omgående.. oberoende av "huslev" företag.. om nu golvet kan luta på det viset som han säger..

men min direkta tanke är att efter varit "närvarande" på detta forum i något år nu så inser man lite , att någon med så få inlägg som, Tugurius inte är här för att få veta/vilja lära sig saker.. utan bara gnälla.. (om det nu är sant) :'(

Tycker Forumet är kanonbra.. bästa som finnes när man söker svar om sitt husbyggade oavsätt hustyp.. Här finns massor med seriösa personer som delar med sig av sitt kunnande.. man får bara sålla lite bland gnällisarna.. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.