Buuzzz skrev:
mlkjhr, har du tittat närmare på dessa. Har bl a hört att det är mindre reflexer i LG'n eftersom de har tagit bort frontglaset. Stämmer det ?
Blir nog en LG i julklapp...  :cool:
Nu har jag släpat hem en Panasonic TH-37PV60EH och jag måste säga att den har riktigt bra bild. Det där med reflexer är inget jag märker av, sen får vi se när solen börjar ösa på genom rumsfönstret men i ett sånt läge blir det problem vilken TV man än har antar jag. Jag är verkligen nöjd så här långt.
 
Buuzzz skrev:
mlkjhr, har du tittat närmare på dessa. Har bl a hört att det är mindre reflexer i LG'n eftersom de har tagit bort frontglaset. Stämmer det ?

Blir nog en LG i julklapp... :cool:
Det blidde en LG i julklapp :-D
Jag frontade den lokala E****T butiken och tyckte att de var för dyra. Jag sa att jag kunde köpa till ett bättre pris på annat ställe ;-) Jag fick den för 13000 :cool:

inköpt den 21:a, oj vad det kliade men jag väntade till 24:e 00.01, barnen väckte mig på julaftonsmorgon med: Pappa, pappa tv'n har vuxit...

Uppfyller alla förväntningar med råge, kan också tipsa om "kallibreringstips" på www.minhembio.com (forumet).
 
mlkjhr skrev:
Nu har jag släpat hem en Panasonic TH-37PV60EH och jag måste säga att den har riktigt bra bild. Det där med reflexer är inget jag märker av, sen får vi se när solen börjar ösa på genom rumsfönstret men i ett sånt läge blir det problem vilken TV man än har antar jag. Jag är verkligen nöjd så här långt.
Bra att du fick hem pv60 modellen och inte den snikvariant som man nu vräker ut , PV45, till lågt pris. Skärmarna har rätt lite gemensamt och den billigare ser inte roligt ut i något avseende.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.