B Bengt65 skrev:
Precis och jag tycker och tror att schneider är ett bra och välbyggda komponenter, därav vill jag hålla mig till denna leverantör.
Skillnaden mellan olika fabrikat av stickproppar torde rent generell vara minimala, så jag skulle inte lägga nått krut på att leta ett visst fabrikat. Det är lite skillnad med "saker" som har flera ingående komponenter som ska samverka.
 
  • Gilla
Bengt65
  • Laddar…
E elmont skrev:
Skillnaden mellan olika fabrikat av stickproppar torde rent generell minimala, så jag skulle inte lägga nått krut på att leta ett visst fabrikat. Det är lite skillnad med "saker" som har flera ingående komponenter som ska samverka.
Låter bra, jag beställde från elbutik.se det blir nog bra 😊
 
  • Gilla
elmont
  • Laddar…
Har du inte redan en till din g:a spis?
 
E elmont skrev:
Har du inte redan en till din g:a spis?
Nej den sitter fast monterad i en dosa, vill ha det ordentligt nu när jag ska byta häll.
 
  • Gilla
Panor82
  • Laddar…
E elmont skrev:
Då är nog risken rätt stor att du saknar nolla i dosan, öppna dosa och ta ett foto så får vi se. Du behöver ju även ett uttag. Om du köper ett [länk]
Så täcker det doshålet OM det inte sitter en modern spisdosa och då kan du använda
[länk]
Jag har beställt precis det uttaget du länkade. Kommer att få nya trådar dragna till dosan som sitter i källaren.
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.