P Pin skrev:
Är det medräknat ett halvt nummer större?
Nä, han verkar vara i 92kilos klassen om man ska tro vad han skriver här.
 
R
  • Två personer sitter och skrattar inne i ett träutrymme med nerdragna byxor, toalettpapper syns på väggarna.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det får han göra då denna kropp är 184cm 92kg Rejäla muskler😉
92 kg, det är ju inte ens tresiffrigt, så då förstår jag inte alls vad han härjar om...?
 
R
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
92 kg, det är ju inte ens tresiffrigt, så då förstår jag inte alls vad han härjar om...?
Hen har det inte lätt så var snäll mot hen!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Rejäl är nog portad på Familjeliv..
Hur vet du det? *host, host*
 
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Hen har det inte lätt så var snäll mot hen!
Asså, jag vet att det är mot forumreglerna att klaga på språkfrågor, men seriöst! "Hen" är subjektsform, som i "hen har det inte så lätt", så det är korrekt. Men "var snäll mot" är objektsform, alltså ska det vara "var snäll mot henom". (Om du inte är uppvuxen i norra Sverige, då är "hen" även i objektsform en accepterad dialektal variation.)
 
  • Haha
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R
Ja Hen verkar vara poppis norrut!
 
F fribygg skrev:
Rejäl är nog portad på Familjeliv..
Vem är inte?
 
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vem är inte?
Vem vet?
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
R
@SågspånPappspikEternit var dejten så att du bara vill förtränga den för jag menar det är väl inte ofta du har blivit bjuden på en utedass dejt innan eller?
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
@SågspånPappspikEternit var dejten så att du bara vill förtränga den för jag menar det är väl inte ofta du har blivit bjuden på en utedass dejt innan eller?
Det där är en AI-genererad fejkbild! Du ska inte tro på allt du ser på nätet!

Tre skäl till att bilden är fejk: 1) Jag behöver inte dejta, jag har redan en underbar man (som dock inte väger tresiffrigt), men har motorsågar och rutiga skjortor och annat viktigt 🥰!
2) Vårt dass är inte lämpligt för besök av @fribygg , eftersom det är bebott. Av en drake.
3) AI:n har tydligt snott dass-designen på bilden från Ernst. Copyright-brott - inte okey!
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det där är en AI-genererad fejkbild! Du ska inte tro på allt du ser på nätet!

Tre skäl till att bilden är fejk: 1) Jag behöver inte dejta, jag har redan en underbar man (som dock inte väger tresiffrigt), men har motorsågar och rutiga skjortor och annat viktigt 🥰!
2) Vårt dass är inte lämpligt för besök av @fribygg , eftersom det är bebott. Av en drake.
3) AI:n har tydligt snott dass-designen på bilden från Ernst. Copyright-brott - inte okey!
Så du menar att du skickade mig en fejk bild? Ok tolkar detta aggressiva svar som att du förtränger dass dejten..
Men vill påminna dig om att den skedde innnan din nuvarande rutiga skjort man😉
 
Redigerat:
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det där är en AI-genererad fejkbild! Du ska inte tro på allt du ser på nätet!

Tre skäl till att bilden är fejk: 1) Jag behöver inte dejta, jag har redan en underbar man (som dock inte väger tresiffrigt), men har motorsågar och rutiga skjortor och annat viktigt 🥰!
2) Vårt dass är inte lämpligt för besök av @fribygg , eftersom det är bebott. Av en drake.
3) AI:n har tydligt snott dass-designen på bilden från Ernst. Copyright-brott - inte okey!
Hoppas han har rätt sorts motorsåg.
Det är också möjligt att ha mer än en man eller kvinna
 
N Niq skrev:
Hoppas han har rätt sorts motorsåg.
Det är också möjligt att ha mer än en man eller kvinna
Det är nog enklare att ha mer än en motorsåg..
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det är nog enklare att ha mer än en motorsåg..
Motorsågar har man minst 2
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.