R Rejäl skrev:
Angår ej dig!
Förvisso, men du har en tendens att försöka diagnostisera folk.
 
R
FredrikR FredrikR skrev:
Nej, han jobbar på Systembolaget.
Hörru! Vart fick du detta ifrån?
 
R
F fribygg skrev:
Förvisso, men du har en tendens att försöka diagnostisera folk.
Talar enbart sanning i ditt fall..
 
R Rejäl skrev:
Har du ångest?
Jag för att dom ska pruta när dom gjort sin egen besiktning
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Talar enbart sanning i ditt fall..
Givetvis,inte kan jag tro dej om att fara med osanning.
Men du har väl ingen formell kompetens att bedöma ångest eller nått annat sjukdomstillstånd såvitt jag förstår?
 
R
N Niq skrev:
Jag för att dom ska pruta när dom gjort sin egen besiktning
Men det är väl naturligt att man pruttar efter det.
 
R
F fribygg skrev:
Givetvis,inte kan jag tro dej om att fara med osanning.
Men du har väl ingen formell kompetens att bedöma ångest eller nått annat sjukdomstillstånd såvitt jag förstår?
Ja du ditt förstånd räcker inte tillräckligt långt så det är bättre att du berättar om dina underliggande syndrom!
 
F fribygg skrev:
Åh vilket krångel, jag tänker att hus och bilar som är i den åldern borde vara skatte och besiktnings fria.

Har du verkligen sålt kåken och fått betalt tänker jag att köparen faktiskt kan kosta på hur många besiktningar han vill, det påverkar knappast dig eller huset negativt.
Vi har bara skrivit kontrakt dom har ju inte betalat ännu. Dom tjatar om sin besiktningsparagraf och att dom har rätt att besiktiga huset enligt avtalet vi skrev. Men vi skakade ju aldrig hand på det så det är nog inte så giltigt. Det är försent för dom att besiktiga nu eftersom dom inte gjorde det när jag hade tid.
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Vi har bara skrivit kontrakt dom har ju inte betalat ännu. Dom tjatar om sin besiktningsparagraf och att dom har rätt att besiktiga huset enligt avtalet vi skrev. Men vi skakade ju aldrig hand på det så det är nog inte så giltigt. Det är försent för dom att besiktiga nu eftersom dom inte gjorde det när jag hade tid.
Är du säker på att era hundar/katter inte skakade tass?
 
R Rejäl skrev:
Är du säker på att era hundar/katter inte skakade tass?
Dom är inte myndiga
 
R
N Niq skrev:
Dom är inte myndiga
Gäller någ enligt djurskyddslagen ändå..
 
N Niq skrev:
Vi har bara skrivit kontrakt dom har ju inte betalat ännu. Dom tjatar om sin besiktningsparagraf och att dom har rätt att besiktiga huset enligt avtalet vi skrev. Men vi skakade ju aldrig hand på det så det är nog inte så giltigt. Det är försent för dom att besiktiga nu eftersom dom inte gjorde det när jag hade tid.
Jag föredrar kontant affärer, trist när folk kommer och gnäller efteråt men har man fått betalt kan man lätt skaka av sig sånt och låta dem besikta bäst de vill.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Jag för att dom ska pruta när dom gjort sin egen besiktning
Gäller det oskattade pengar?
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Gäller det oskattade pengar?
Kontanta pengar!
 
R
FredrikR FredrikR skrev:
Kontanta pengar!
Kontanter kan vara skattade och oskattade vilket menar du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.