F fribygg skrev:
Det behövs nätstrumpor för det tror jag..
Nej nätstrumpa är för streaming.
 
  • Haha
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Det heter aspest
Tru dat.
 
Alltså jag har frågat redan på familjeliv men ingen höll med mig så nu kollar jag här. Jag bor ju ändå i radhus.

Jag vill gå ner i vikt men tycker points verkar så jobbigt. Jag tänkte förändra mitt liv helt och hållet dock inte matvanor eller motion. Det är ju dögott med chips och emellanåt behövs mellanmål i form av lösgodis. På helgen vill man unna sig något också. Gym och sånt intresserar mig inte. Jag gillar inte att svettas och vill inte visa mig i tights inför andra. I sängkammaren får jag lite träning. Tur det finns de som gillar kurvor och vill ligga överst.

Jag bifogar en bild på nuläget, vad tror ni är lämplig målbild till beach 25?

En person med blå shorts står på en gul våg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Alltså jag har frågat redan på familjeliv men ingen höll med mig så nu kollar jag här. Jag bor ju ändå i radhus.

Jag vill gå ner i vikt men tycker points verkar så jobbigt. Jag tänkte förändra mitt liv helt och hållet dock inte matvanor eller motion. Det är ju dögott med chips och emellanåt behövs mellanmål i form av lösgodis. På helgen vill man unna sig något också. Gym och sånt intresserar mig inte. Jag gillar inte att svettas och vill inte visa mig i tights inför andra. I sängkammaren får jag lite träning. Tur det finns de som gillar kurvor och vill ligga överst.

Jag bifogar en bild på nuläget, vad tror ni är lämplig målbild till beach 25?

[bild]
Man väger sig naken, punkt!
Före frukost, utan deodorant!
Och då är klockan 06 och inte 14!!

Kurvor.. överst...?🫣

Jag glömde fråga, hur har ni isolerat för ljuden, är det dubbelgips med fogade skarvar...?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Man väger sig naken, punkt!
Före frukost, utan deodorant!
Och då är klockan 06 och inte 14!!

Kurvor.. överst...?🫣

Jag glömde fråga, hur har ni isolerat för ljuden, är det dubbelgips med fogade skarvar...?
14? Nu pratar du burk. Klockan är två.
 
  • Wow
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
14? Nu pratar du burk. Klockan är två.
Mina barn störs när jag och frun har Bolibompa.
Frun väger mer än för 20 år sedan och när hon är on top kippar jag efter luft..
Ska man ha pappers eller glasfiberremsa så jag kan andas?
 
  • Wow
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Mina barn störs när jag och frun har Bolibompa.
Frun väger mer än för 20 år sedan och när hon är on top kippar jag efter luft..
Ska man ha pappers eller glasfiberremsa så jag kan andas?
Barnen ska ha egen Bolibompa. 7.2 och rejäla subwoofers och 4K HD. Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet.

Boom shackalack
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Mina barn störs när jag och frun har Bolibompa.
Frun väger mer än för 20 år sedan och när hon är on top kippar jag efter luft..
Ska man ha pappers eller glasfiberremsa så jag kan andas?
20 år är långt över teknisk livslängd. Du måste överväga byte. Vanligt är att byta var tionde år. De finns de som byter bara för utseendet eller för att de har råd också men det är onödigt och rent ut sagt uselt för klimatet. Och grannsämjan. Du kan låta någon ta över den gamla och kanske även fynda begagnat själv. Tänk också på att det som är snyggt idag kan anses fult om några år när modet ändrats. På 60 och 70 talet var kvaliteten ofta sisådär. Dåligt glid tex. De som är äldre kan nog bli hur gamla som helst med lite kärlek. Nu finns även sådana du bara nuddar lite lätt så öppnar de sig fullt ut.
 
Renovera gärna varsamt, men visar det sig vara faner o skiten kommer fram när man slipat lite finns det alltid AI att trösta sig med.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
P Pin skrev:
Alltså jag har frågat redan på familjeliv men ingen höll med mig så nu kollar jag här. Jag bor ju ändå i radhus.

Jag vill gå ner i vikt men tycker points verkar så jobbigt. Jag tänkte förändra mitt liv helt och hållet dock inte matvanor eller motion. Det är ju dögott med chips och emellanåt behövs mellanmål i form av lösgodis. På helgen vill man unna sig något också. Gym och sånt intresserar mig inte. Jag gillar inte att svettas och vill inte visa mig i tights inför andra. I sängkammaren får jag lite träning. Tur det finns de som gillar kurvor och vill ligga överst.

Jag bifogar en bild på nuläget, vad tror ni är lämplig målbild till beach 25?

[bild]
Kl.16
 
N Niq skrev:
Kl.16
Min våg går bara till 12, ska jag köpa ny? Tips?
 
R
N Niq skrev:
Kl.16
Min går till 14 och därefter ska man börja från 1 igen upp till 14 eller gäller det inte längre?
 
P Pin skrev:
Min våg går bara till 12, ska jag köpa ny? Tips?
Produktbeskrivning av industrivåg IFB 600K-2 från Kern & Sohn. Maxvikt 600 kg, precision 20 g, storlek 800x600 mm, pris 11 705 kr exkl. moms, batteri ingår ej.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nissens
P Pin skrev:
Min våg går bara till 12, ska jag köpa ny? Tips?
Väg på förmiddagen är mitt tips.
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
Det är nog smart, i alla fall hos mig brukar viktprocenten vara lägre på morgonen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.