Alfredo Alfredo skrev:
Menar du aladdinasken utan trillingnöt i den röda ringen?
Kan man få någon form av trigger warning innan du skriver om sådär traumatiska grejer nästa gång, tack!

Jag representerar de generationer som blivit traumatiserade av Aladdinaskar. Först när man smög upp tidigt efter fester i barndomshemmet för att vittja kvarblivet godis och så lyste den där, röd och fin, och kvar fanns alltid ett par likadana bitar – de jävlarna med körsbärslikör! Man kunde ju lika gärna gå upp och dricka GT-slattar som femåring!

Och sen då, när man trott att man klarat sig ut i livet – då tar terroroisthjävlarchokladmarodörerma bort trillingnöten! Lika obegripligt som uselt! Om ni är några som först nu börjat bojkotta Marabou, så välkomna till saken, men om ni kommit för att en grupp slaver bankar på en annan sorts slaver så undrar jag lite vart ert sinne för proportiner är i bojkotten.

Ledsen (inte ledsen) för långt inlägg, men det här behövde sägas. Kan moderaterna byta namn på tråden så det matchar?

Tre leende män i vita t-shirts och svarta hängslen poserar nära varandra mot en vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tre trillingar som ser ut som nötter
 
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
de jävlarna med körsbärslikör!
Den mest delikata pralinen av dem alla!
 
  • Älska
  • Wow
  • Gilla
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
Något som slltid blir kvar till sist är definitionsmässigt aldrig bra och det vet du.

Trollblock.
 
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Något som slltid blir kvar till sist är definitionsmässigt aldrig bra och det vet du.

Trollblock.
Man sparar det godaste till sist
 
  • Älska
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras.
Men Fazer är godare. Dessutom är Majlen väldigt trevlig.
 
  • Älska
Rejäl
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Kan man få någon form av trigger warning innan du skriver om sådär traumatiska grejer nästa gång, tack!

Jag representerar de generationer som blivit traumatiserade av Aladdinaskar. Först när man smög upp tidigt efter fester i barndomshemmet för att vittja kvarblivet godis och så lyste den där, röd och fin, och kvar fanns alltid ett par likadana bitar – de jävlarna med körsbärslikör! Man kunde ju lika gärna gå upp och dricka GT-slattar som femåring!

Och sen då, när man trott att man klarat sig ut i livet – då tar terroroisthjävlarchokladmarodörerma bort trillingnöten! Lika obegripligt som uselt! Om ni är några som först nu börjat bojkotta Marabou, så välkomna till saken, men om ni kommit för att en grupp slaver bankar på en annan sorts slaver så undrar jag lite vart ert sinne för proportiner är i bojkotten.

Ledsen (inte ledsen) för långt inlägg, men det här behövde sägas. Kan moderaterna byta namn på tråden så det matchar?

[bild]
Tre trillingar som ser ut som nötter
Om bilden föreställer tre trillingar måste det heta tre trillingnötter. Eller om du ska skriva en trilling om det heter en trillingnöt.

Du bryter mot forumregeln om att skriva fel.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Man sparar det godaste till sist
Begravningen?
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Begravningen?
Death is but a door. Time is but a window. I'll be back."
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
[bild]
Jag kan inte komma på vad som är fel....
De måste vara pappkartongen
Nu har jag läst hela tråden, men ingenstans finner jag något svar på var du köpt snabbspännet. Var har du köpt det?

Men vidare så måste väl ändå felet finnas i onämnd kroppsdel. Hur i svartsvedda djävlars kan man lägga ner så mycket energi på att leta efter den saknade skuddshuven till däcket?
Och varför självbenämna sig ”pappkartongen” och inte då ärligare utan omsvep pappskallen?
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Nu har jag läst hela tråden, men ingenstans finner jag något svar på var du köpt snabbspännet. Var har du köpt det?

Men vidare så måste väl ändå felet finnas i onämnd kroppsdel. Hur i svartsvedda djävlars kan man lägga ner så mycket energi på att leta efter den saknade skuddshuven till däcket?
Och varför självbenämna sig ”pappkartongen” och inte då ärligare utan omsvep pappskallen?
Pappskallen har inte varit aktiv på flera år
Medlemmens statistik på Byggahus.se, användarnamn "pappskallen". Senaste aktivitet: april 2020, medlemskap sedan juni 2004, 20 år medlem, 2 297 poäng, 2 286 inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Pappskallen har inte varit aktiv på flera år
[bild]
Denna är inte en sleeper
Användarprofil för medlemmen PappsCalle med profilbild, 11 poäng, 2 år medlem, senast aktiv för 23 dagar sedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
kashieda kashieda skrev:
Begravningen?
Efteråt är det kaffe och tårta
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Pappskallen har inte varit aktiv på flera år
[bild]
Kan det finnas anledning till att hen bytt konto😉Nudge nudge, you know what I mean, you know what I mean?
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
P Pin skrev:
Efteråt är det kaffe och tårta
Verkar lite fattigt, jag tänker mig ett rejält gravöl.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Efteråt är det kaffe och tårta
INGET JÄVLA KAFFE
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.