P paralun skrev:
Jo förvisso men de nöjde sig nog med att titta ut genom gluggarna i den storslagna gruvan och leva sitt liv i rikedomen och slippa allt trubbel därute. Sen fanns väl även Durin II som höll på att bli knäpp av all rikedom?
Det fanns Durin 1-7 han blev återfödd lite nu och då
 
  • Gilla
paralun
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det fanns Durin 1-7 han blev återfödd lite nu och då
Jobbigt att bli återfödd lite då och då.
När man ligger där å tänker äntligen du är jag död så vips så uppstår man som en binikemask...
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jobbigt att bli återfödd lite då och då.
När man ligger där å tänker äntligen du är jag död så vips så uppstår man som en binikemask...
Ja Jesus behövde bara återuppstå en gång
 
He nailed it the first time…
 
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
He nailed it the first time…
En del har tur. En del säger att det var inte riktigt rent spel. Utan det var någon högt på stegen som hade ett finger med i spelet. Men det är en hemlis förresten, så säg inget
 
De där med tur och nån ovanför dig...
De stämmer inte. Jag går under stegar som mycket jag kan Går alltid när husfasader när det finns balkonger. Jag har inte hjälp från någon ovan. Det närmaste måste vara den som bad mig stanna när du skulle bära in massa kuddar.
Jag har testat och skrapa triss. Det jag fick var huvudvär eftersom jsg missade stolpen.
Jag testat att välja triss. det sluta med blöta skor för att de va en rejäl vattenpöl.
Det var nog det mest himmelska. Jag fick en känslan av hur blöt man blir en vattenpöl
Då tänkte jag på den där med spikar i händerna. Som lyckades gå på vattnet.

Man varför spika. man fast snubben? skruv är mer praktiskt. Mycket enklare. framförallt om man du ska ta ner honom. ,
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
De där med tur och nån ovanför dig...
De stämmer inte. Jag går under stegar som mycket jag kan Går alltid när husfasader när det finns balkonger. Jag har inte hjälp från någon ovan. Det närmaste måste vara den som bad mig stanna när du skulle bära in massa kuddar.
Jag har testat och skrapa triss. Det jag fick var huvudvär eftersom jsg missade stolpen.
Jag testat att välja triss. det sluta med blöta skor för att de va en rejäl vattenpöl.
Det var nog det mest himmelska. Jag fick en känslan av hur blöt man blir en vattenpöl
Då tänkte jag på den där med spikar i händerna. Som lyckades gå på vattnet.

Man varför spika. man fast snubben? skruv är mer praktiskt. Mycket enklare. framförallt om man du ska ta ner honom. ,
Fast om dom använde blank spik så kryper den ut av sig själv. Säger dom som aldrig försökt dra ut en blank spik
 
När är bästa tiden på året att odla hönshus?

Jag planterade sex hönsägg i maj och min granne säger att de brukar slå ut i juli. Nu har jag grävt ner äggkartonger samt lite påskfjädrar för att det ska gå fortare.

Min granne säger att det blir som energiskog att det växer upp som färdiga sektioner.

fråga; är det någon skillnad på hur hönshuset växer om det är kartonger från frigående höns?
 
  • Gilla
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Du måste först dra kabeln från grannen.
 
  • Gilla
  • Arg
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
När är bästa tiden på året att odla hönshus?

Jag planterade sex hönsägg i maj och min granne säger att de brukar slå ut i juli. Nu har jag grävt ner äggkartonger samt lite påskfjädrar för att det ska gå fortare.

Min granne säger att det blir som energiskog att det växer upp som färdiga sektioner.

fråga; är det någon skillnad på hur hönshuset växer om det är kartonger från frigående höns?
Det är skaldjurspremiär i augusti och inte i juli.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
S Saelen skrev:
När är bästa tiden på året att odla hönshus?

Jag planterade sex hönsägg i maj och min granne säger att de brukar slå ut i juli. Nu har jag grävt ner äggkartonger samt lite påskfjädrar för att det ska gå fortare.

Min granne säger att det blir som energiskog att det växer upp som färdiga sektioner.

fråga; är det någon skillnad på hur hönshuset växer om det är kartonger från frigående höns?
Färgen skiljer väl
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
När är bästa tiden på året att odla hönshus?

Jag planterade sex hönsägg i maj och min granne säger att de brukar slå ut i juli. Nu har jag grävt ner äggkartonger samt lite påskfjädrar för att det ska gå fortare.

Min granne säger att det blir som energiskog att det växer upp som färdiga sektioner.

fråga; är det någon skillnad på hur hönshuset växer om det är kartonger från frigående höns?
Det är äggstra viktigt att veta
 
Det där med färgen är väl lite som samma anledning som jag tänker stämma Lantmäteriet…

På sommaren går det ju bra att följa kartorna men på vintern går jag vilse.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nissens
S Saelen skrev:
På sommaren går det ju bra att följa kartorna men på vintern går jag vilse.
Ligger inte kartorna stilla?
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Det där med färgen är väl lite som samma anledning som jag tänker stämma Lantmäteriet…

På sommaren går det ju bra att följa kartorna men på vintern går jag vilse.
Finns det kartor hos LMV? 😇
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.