Lyssna på dom österbottniska profeterna
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
BMW så klart!
Jag trodde vi pratade om en bil som man transporterar betong med inte en man fyller med betong för att sänka den.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Är det container att transportera betonghäckar ni diskuterar?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är det container att transportera betonghäckar ni diskuterar?
Det kanske är en betonghäck. man kan transportera containrar?
 
Det väl inte vara meningen att man man måste klippa gräset själv? Nått bidrag från staten borde man få Åtminstone när man är ung. De borde förstå att man som har annat annat att göra.
Dessutom har jag problem med tvättmaskinen. Min mamma säger att jag måste åka hem till henne om jag vill ta tvättat. Hur kan man hon bemöta sin son.
Hon sa någonting om tvättmaskin. Jag visste att det inte fanns någon tvätt maskin, Men jag har mamma hon tvättar ju.

Men säljarna borde sagt att min mamma inte vill tvätta hos.
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det väl inte vara meningen att man man måste klippa gräset själv? Nått bidrag från staten borde man få Åtminstone när man är ung. De borde förstå att man som har annat annat att göra.
Dessutom har jag problem med tvättmaskinen. Min mamma säger att jag måste åka hem till henne om jag vill ta tvättat. Hur kan man hon bemöta sin son.
Hon sa någonting om tvättmaskin. Jag visste att det inte fanns någon tvätt maskin, Men jag har mamma hon tvättar ju.

Men säljarna borde sagt att min mamma inte vill tvätta hos.
Låt bli att klippa gräset. Det blir snart ett paradis för fästingar,myggor och ormar
 
R
N Niq skrev:
Låt bli att klippa gräset. Det blir snart ett paradis för fästingar,myggor och ormar
Han kanske trivs i dessas sällskap🤓
 
Nissens
N Niq skrev:
Låt bli att klippa gräset. Det blir snart ett paradis för fästingar,myggor och ormar
Haha, du lämnar inte datorskärmen så ofta va? 😂😂
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det väl inte vara meningen att man man måste klippa gräset själv? Nått bidrag från staten borde man få Åtminstone när man är ung. De borde förstå att man som har annat annat att göra.
Dessutom har jag problem med tvättmaskinen. Min mamma säger att jag måste åka hem till henne om jag vill ta tvättat. Hur kan man hon bemöta sin son.
Hon sa någonting om tvättmaskin. Jag visste att det inte fanns någon tvätt maskin, Men jag har mamma hon tvättar ju.

Men säljarna borde sagt att min mamma inte vill tvätta hos.
Alla grannar borde ha lite gräs att bjuda på😉speciellt för grannferedens skull..
 
  • Älska
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Alla grannar borde ha lite gräs att bjuda på😉speciellt för grannferedens skull..
Minst fyra hektar anser jag.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Minst fyra hektar anser jag.
Nu börjar det likna något, fast ska det inte vara 14 eller glömde du ettan bara?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nu börjar det likna något, fast ska det inte vara 14 eller glömde du ettan bara?
Vad är mer? 14 långburk eller fyra hektar braj?
 
N Niq skrev:
Låt bli att klippa gräset. Det blir snart ett paradis för fästingar,myggor och ormar
Långt gräs absolut inte. Insekter? ska man behöva stå ut med det?

Folk så att det fanns nånting som hette dolt fel. var det fel så fick man pengar där. Men här säger folk att det inte finns det...Har jag blivit lurad?
 
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Vad är mer? 14 långburk eller fyra hektar braj?
Mer av vad det är två different things..
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Mer av vad det är två different things..
Hört talas om ”Fem myror är fler än fyra elefanter”?
 
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.