Helena S Helena S skrev:
Var inte en så tröttsam idiot. Du har som vanligt fel. Dolt fel.
Men vilket språk! Nu får du ge dig, det här är inte Familjeliv!
(Och det är inte ett dolt fel att inte se skillnad på Byggahus och Familjeliv. Faktiskt.)
 
  • Haha
  • Gilla
Claes Sörmland och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
Den där katten kan du inte dölja några fel för, iallafall!
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Helena S Helena S skrev:
Var inte en så tröttsam idiot. Du har som vanligt fel. Dolt fel.
Du kan inte skylla på dolda fel. Du borde lärt dig att jag är hopplös
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är dolt om man är inuti huset eller tittar åt andra hållet
Är man det?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är man det?
Är man inne eller ute tittar man åt höger eller vänster. Dessa värdsliga begrepp. Bor vi på ett klot eller en platta. Är universum verkligen oändligt eller är det bara vi som är för små för att se. Finns mörker på riktigt eller är det bara avsaknad av ljus. Kan Giraffer simma.
Så många frågor
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Är man inne eller ute tittar man åt höger eller vänster. Dessa värdsliga begrepp. Bor vi på ett klot eller en platta. Är universum verkligen oändligt eller är det bara vi som är för små för att se. Finns mörker på riktigt eller är det bara avsaknad av ljus. Kan Giraffer simma.
Så många frågor
Just det, inte tittar man åt andra hållet.
 
F fribygg skrev:
Just det, inte tittar man åt andra hållet.
Beror på vilket håll som är andra hållet
 
N Niq skrev:
Beror på vilket håll som är andra hållet
Nu blandar du in en beroendeproblematik. Ta en öl istället, det vill säga fjorton.
 
kashieda kashieda skrev:
Nu blandar du in en beroendeproblematik. Ta en öl istället, det vill säga fjorton.
Person med ansiktet lutande mot bord bredvid whiskyflaska och glas, texten "DAY DRINKING IT'S NOT FOR EVERYONE".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Jag har redan försökt få medhåll på familjeliv utan resultat så nu försök jag här.

På mitt jobb har chefen satt upp en Kan-Banan tavla. Ni kanske inte vet vad det är men ni som är tillräckligt gamla kanske minns flanellografen. Så enkelt en apa kan förstå att det inte kommer fungera. Hursomhelst så lägger chefen upp en massa jobb på banantavlan. Jag har sagt vi ska inte jämföra våra bananer med äppelföretaget. Chefen slänger sig med en massa buzzwords. Eller floskler som vi äldre säger. Lösningen skalar bra. Det är förfan jag som själv skalar min banan. Det är en strategisk fråga också, vilket betyder ingen kostnadskontroll. Och så ska vi ha en datagruva. Vafan ska vi ta hur nigerianska småpojkar och utvinna vadå ur datan? Så ska vi transformera allt i molnet. Hade jag inte sett chefen på riktigt hade jag trott hon var sämsta AIn.

Är detta det nya normala, var är facket?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
13th Marine och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är detta det nya normala, var är facket?
I sin borg.
 
F fribygg skrev:
I sin borg.
Har de bygg-LOv?
 
kashieda kashieda skrev:
Grannens hus är klätt med aspest och brinner därför dåligt. Är det ett dåligt fel?
Kontakta Mäklaren!!!! Dålig objektsbeskrivning
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har redan försökt få medhåll på familjeliv utan resultat så nu försök jag här.

På mitt jobb har chefen satt upp en Kan-Banan tavla. Ni kanske inte vet vad det är men ni som är tillräckligt gamla kanske minns flanellografen. Så enkelt en apa kan förstå att det inte kommer fungera. Hursomhelst så lägger chefen upp en massa jobb på banantavlan. Jag har sagt vi ska inte jämföra våra bananer med äppelföretaget. Chefen slänger sig med en massa buzzwords. Eller floskler som vi äldre säger. Lösningen skalar bra. Det är förfan jag som själv skalar min banan. Det är en strategisk fråga också, vilket betyder ingen kostnadskontroll. Och så ska vi ha en datagruva. Vafan ska vi ta hur nigerianska småpojkar och utvinna vadå ur datan? Så ska vi transformera allt i molnet. Hade jag inte sett chefen på riktigt hade jag trott hon var sämsta AIn.

Är detta det nya normala, var är facket?
Sparka chefen eller sätt honom i blockad
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Sparka chefen eller sätt honom i blockad
Det är en henne. Ska jag ändå blocka?
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.