R
N Niq skrev:
[bild]
En riktig motorsåg går inte på el ❗🤪
Var det den du kapade socklarna i köket med..
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Ännu mänskligare att fela...
Inga fioliolejer här!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]

Fick fila kedjan några gånger när jag la golvet
Är det inte bättre att välja fyrkantiga armaturer om man tar hålen med Husqvarna?
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Är det inte bättre att välja fyrkantiga armaturer om man tar hålen med Husqvarna?
Inte om man är en motorsågssnidare😎
 
R Rejäl skrev:
Inte om man är en motorsågssnidare😎
De kör väl med Sthil?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
De kör väl med Sthil?
Ja man kan kalla det för stiligt utfört.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är det inte bättre att välja fyrkantiga armaturer om man tar hålen med Husqvarna?
Jag kör inte med något som Electrolux byggt
 
R Rejäl skrev:
Var det den du kapade socklarna i köket med..
Till finarbete har jag en liten Stihl 660
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Till finarbete har jag en liten Stihl 660
Ja det var en liten o behändig såg jämfört med den 8-cylindriga du visade förut, nästan på gränsen till en barnsåg…
 
R Rejäl skrev:
Ja det var en liten o behändig såg jämfört med den 8-cylindriga du visade förut, nästan på gränsen till en barnsåg…
Ja något måste ju barnen ha att lära sig på.
Lånade ut den till grannens 6åring. Hans föräldrar blev helt tokiga och började skrika och ha sig. Bara för att jag tyckte deras dotter skulle få lära sig använda motorsåg
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ja något måste ju barnen ha att lära sig på.
Lånade ut den till grannens 6åring. Hans föräldrar blev helt tokiga och började skrika och ha sig. Bara för att jag tyckte deras dotter skulle få lära sig använda motorsåg
Är de stadsbor?
Helt rätt vid 6 års ålder. Sedan fyrhjuling vid 9 och ombyggd Scania A-traktor vid 14.
 
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 5 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ja något måste ju barnen ha att lära sig på.
Lånade ut den till grannens 6åring. Hans föräldrar blev helt tokiga och började skrika och ha sig. Bara för att jag tyckte deras dotter skulle få lära sig använda motorsåg
Folk är så genusnormativa. Hade det varit en femårig kille hade det naturligtvis varit helt ok. Eller vänta... här verkar det vara lite bådadera.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är de stadsbor?
Helt rätt vid 6 års ålder. Sedan fyrhjuling vid 9 och ombyggd Scania A-traktor vid 14.
Ja dom har nog flyttat från någon stadsbygd.
Dom brukar sitta på terrassen med någon sådandär myggskrämmare och smutta på någon jäst druvjuice som några stackars barnarbetare har trampat. Dom har också sådana där konstiga glas på hög fot.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Folk är så genusnormativa. Hade det varit en femårig kille hade det naturligtvis varit helt ok. Eller vänta... här verkar det vara lite bådadera.
Ja båda mammorna kom och skrika och härja men jag sa bara att hon skulle gasa mera så vi skulle slippa lyssna på dom.

Ursäkta jag stavade fel det skulle vara hennes. Det är min Dih diagnos som gör sig påmind.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ja båda mammorna kom och skrika och härja men jag sa bara att hon skulle gasa mera så vi skulle slippa lyssna på dom.

Ursäkta jag stavade fel det skulle vara hennes. Det är min Dih diagnos som gör sig påmind.
Inga problem. Jag kan vara lite dyselektrisk ibland jag också.
 
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.