R Rejäl skrev:
Jag hade haft det som en pälsmatta framför kaminen o berättat historien om hur jag dräpte balroghenen för barn barnen😂
Ingen har ännu överlevt att dräpa en balrog. Gandalf,Glorfindel och någon annan alv har lyckats ha ihjäl en balrog men dom dog själva också
 
R
N Niq skrev:
Ingen har ännu överlevt att dräpa en balrog. Gandalf,Glorfindel och någon annan alv har lyckats ha ihjäl en balrog men dom dog själva också
Ingett varar förevigt.. frugorna har plåstrat om mig lite medans jag suttit med en långburk på
Balrogshenens päls värmer gött om fossingarna…
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ingett varar förevigt.. frugorna har plåstrat om mig lite medans jag suttit med en långburk på
Balrogshenens päls värmer gött om fossingarna…
Tvivlar på att det är balrog, du har nog bara vanlig simpel vargpäls.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Tvivlar på att det är balrog, du har nog bara vanlig simpel vargpäls.
Svenne avundsjukan tillbaka igen😤
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Snälla Byggahus, nu måste ni hjälpa mig!
Jag har precis köpt hus, tillträde igår. När vi hade fixat betalningen och alla papper åkte vi till vårt nya hem. Vi blev såååå besvikna! Det värsta är att det märktes inget på visningen och det stod inte ett ord i besiktningsprotokollet från Anti-Kleenex!!!
Så här är det: när vi var på visningen såg allt normalt ut, men säljarna var så himla sluga och dolde felet!!! Men nu syns det!!! Överallt där det har suttit en lampa eller en elgrej är det nu bara fullt synliga fula vita plastfyrkanter med dubbla hål i på väggarna och på några ställen i taket!!! Ser ut som albino-gristrynen!!! Extremt fult!!!! Detta MÅSTE bara vara dolt fel!?!
Lider med er. Jag hade också blivit besviken över en massa oväntad plast med hål i på väggarna. Mitt bästa råd är att kontakta Villafulingarna om du är medlem där. De har 100 000 timmar gratis rådgivning.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Balrogshenens päls värmer gött om fossingarna…
Bild?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Bild?
Obildbar.
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Bild?
Jag hade glädjeligen delat med mig, men vill inte trampa alfredo på tårna… hen är någ lite ledsen i ögat nu😢
 
R Rejäl skrev:
Jag hade glädjeligen delat med mig, men vill inte trampa alfredo på tårna… hen är någ lite ledsen i ögat nu😢
Vanlig vargpäls alltså (om inga bildbevis finns) säkert licensskjuten och garvad och beredd i Tranås.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Vanlig vargpäls alltså (om inga bildbevis finns) säkert licensskjuten och garvad och beredd i Tranås.
Ja du verkar ha en väldig koll på dessa vargar?
Hur står det till egentligen🤔avundsjukan kan vara hälsovådlig har jag hört😎
 
Aldrig hört talas om nån varg som dött av avundsjuka;)
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Aldrig hört talas om nån varg som dött av avundsjuka;)
Ja det verka som du inte vet så my😉
Men lite nyfiken på dina tjuvjakter på vargarna…
 
Henningelvis Henningelvis skrev:
Lider med er. Jag hade också blivit besviken över en massa oväntad plast med hål i på väggarna. Mitt bästa råd är att kontakta Villafulingarna om du är medlem där. De har 100 000 timmar gratis rådgivning.
Tack för ditt stöd!
Villafulingarna, är det typ som Hyresgästföreningen?
 
Om man flår Gandalf då? Hur mycket räcker ullen till?
 
R
S Saelen skrev:
Om man flår Gandalf då? Hur mycket räcker ullen till?
Har du en naken bild? Svårt o uppskatta annars😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.