N Niq skrev:
Akrylatdiesel
Då är det säkert AdBluen de va fel på?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Då är det säkert AdBluen de va fel på?
Passar det inte bättre i öltråden❓
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Jag har köpt en sak, ett hus.
Visst är allt någon annans fel?
 
  • Gilla
jocke31 och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har köpt en sak, ett hus.
Visst är allt någon annans fel?
Absolut. Klart det är någon annans fel; säljarens, mäklarens, besiktningsteknikern, homestylistens, hemnets, bögarnas - you name it.
Men det är inte nödvändigtvis dolt fel! Du kunde ha sett på kartan att området var fornlämning i form av en djurkyrkogård. Du kunde också ha läst i besiktningsprotokollet att tapeterna i vardagsrummet var fula och uppsatta av en svartjobbande polack. Och det här med diskmaskinen, det är INTE dolt fel att säljaren klistrat en Miele-dekal på en kinesmaskin för 2 000. Beklagar.
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har köpt en sak, ett hus.
Visst är allt någon annans fel?
Det är helt klart Ernsts fel. Han har lurat dig år efter år hur roligt och lätt det är att äga och renovera hus.
 
  • Haha
  • Gilla
jocke31 och 3 till
  • Laddar…
När får vi se ett program som heter vintertorpet där Ernst försöker renovera en fjällstuga i snöstorm eller -30
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vänligen använder det svenska uttalet "Ernscht" på det tyska namnet så att det låter riktigt groteskt. Tack.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har köpt en sak, ett hus.
Visst är allt någon annans fel?
Detta är byggahus.se, här bygger vi själva. Du är nog bara på fel forum;)
 
  • Älska
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
"Vi har byggt vårat hus helt själva. Det tog hantverkarna ett år och kostade 5 miljoner."
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 11 till
  • Laddar…
Vi köpte ett hus som ligger på en fornlämning (gravhögar), säljaren upplyste oss också om att deras tidigare ägare använde huset för seanser för samtal med de som gått vidare. Nu hör vi mycket konstiga ljud i huset och luckor och dörrar öppnas hela tiden. Jag är ateist/agnostiker och tror inte på spöken och andar kan det då vara dolt fel? Även om spöken skulle finnas så syns de ju inte.
 
T TypRätt skrev:
Vi köpte ett hus som ligger på en fornlämning (gravhögar), säljaren upplyste oss också om att deras tidigare ägare använde huset för seanser för samtal med de som gått vidare. Nu hör vi mycket konstiga ljud i huset och luckor och dörrar öppnas hela tiden. Jag är ateist/agnostiker och tror inte på spöken och andar kan det då vara dolt fel? Även om spöken skulle finnas så syns de ju inte.
Det kan hända att Jack Torrance är av en annan åsikt. Har du hittat Zuul ❓

Dolt fel måste det ju vara om det inte syns.
 
T Thomas_Blekinge skrev:
Vänligen använder det svenska uttalet "Ernscht" på det tyska namnet så att det låter riktigt groteskt. Tack.
Absolut allt ska uttalas med försvenskning så man behöver gott om fantasi för att förstå vad det egentligen heter
 
Det är fredag dags för dom riktiga långburkarna
En stor ölburk med björndesign, Karhu-logotyp, III-markering, svart bakgrund, och texten "Täyttä olutta".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är fredag dags för dom riktiga långburkarna
[bild]
Kippis! 🍺💪
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Kippis! 🍺💪
Kyllä
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.