Beachpojkarna spelar ikväll, verkade nervöst i första matchen, väldigt olikt dem. Hoppas de fått ordning på nerverna nu och kan komma upp i vanlig nivå.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Gött med ett silver idag, luftgevär.
Med det här snittet, 1medalj/dag, uppnås SOK:s mål om 10 medaljer med lätthet 😀
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gött med ett silver idag, luftgevär.
Med det här snittet, 1medalj/dag, uppnås SOK:s mål om 10 medaljer med lätthet 😀
OS när det är som bäst – en idrott man har noll koll på men som visar sig bli fantastisk underhållning, superspännande och medalj på slutet 👏🏻
 
  • Gilla
possum77 och 4 till
  • Laddar…
Ska man skratta eller gråta 🫣
Skärmbild av en nyhetsartikel med rubriken "Missade OS-silvret – köpte fel biljett", med tre författare listade och text om missade biljetter till medaljdrama.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Stackarna, inte så ofta någon får chansen att se sitt barn tävla i OS, trist att missa.
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ska man skratta eller gråta 🫣
[bild]
Det är inte lätt med franska, engelska kan ju inte fransmännen...
 
Vaaa, är det OS....det har jag missat.

Då de troligtvis inte åker skidor eller har motorsport får det bero.
 
De har vattenpolo, sporten där man får dränka motståndarna (åtminstone ibland). Helt brutal sport...
 
pacman42 pacman42 skrev:
De har vattenpolo, sporten där man får dränka motståndarna (åtminstone ibland). Helt brutal sport...
Njau, vattenpolo är vattnets ishockey och inget för veklingar. Sen jovisst finns det "fulgrepp" men det ser ofta dagens domare. Rugbyn blir intressant att följa för där finns det heller inga gnällande veklingar.
EDIT Handbollen som pågår nu är klart tuff på elitnivå! (men ingen gnäller)
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Kul seger i handbollen och Gottfridsson tillbaka som härförare för vikingarna, mycket bra!
 
Det blir för många mål i handboll...
Tacka vet jag en seg fotbollsmatch som slutar 1-0 i 95:e på en feldömd straff...
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Det blir för många mål i handboll...
Tacka vet jag en seg fotbollsmatch som slutar 1-0 i 95:e på en feldömd straff...
Jo men handbollen har sin plats, jag bor i norrut men lärde mig under "Bengan boys" att handboll är något speciellt och ingen Skånesport. Sen att se Gottfrisson utan något gnällande uppmuntra sina lagkamrater till stordåd är skoj, vilken härförare.
 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
P paralun skrev:
Jo men handbollen har sin plats, jag bor i norrut men lärde mig under "Bengan boys" att handboll är något speciellt och ingen Skånesport. Sen att se Gottfrisson utan något gnällande uppmuntra sina lagkamrater till stordåd är skoj, vilken härförare.
Absolut! Jag skojade nog en liten aning...kanske...
 
Dan1891 Dan1891 skrev:
Absolut! Jag skojade nog en liten aning...kanske...
Jo jag älskar handboll och fotboll själv.... men mest hockey och även bandy!

Alla lagsporter har ju sina förutsättningar och mycket är ju att sätta sig in i hur spelet fungerar.
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.