Nimajneb skrev:
är det posten eller reklamutdelare som kommer med katalogen???
Den kom med Posten till mig...
 
Biltema katalogen benämns som en helig skrift har jag hört..
 
Jag som bor i norra utkanterna av Fjollträsk (Stockholm), är lite ledsen för att det finns tre(!) Biltema-butiker söder om stan (Botkyrka, Haninge och Värmdö), men ingen i norrort. Att åka till Uppsalas butik går oftare fortare än att ta sig till söderförorterna... Snälla Biltema, öppna en butik för oss norrortsbor!
 
A
b8q skrev:
Jag som bor i norra utkanterna av Fjollträsk (Stockholm), är lite ledsen för att det finns tre(!) Biltema-butiker söder om stan (Botkyrka, Haninge och Värmdö), men ingen i norrort. Att åka till Uppsalas butik går oftare fortare än att ta sig till söderförorterna... Snälla Biltema, öppna en butik för oss norrortsbor!
Ja de är ju skamligt, för det är väl inte sämre att ha 30 mil till närmsta Biltemavaruhus? ;)
 
Nja, jag förstår precis vad du menar, men jag undrar liksom hur Biltema tänkte när de placerade tre butiker på sydsidan av huvudstan och ingen på norrsidan. Här har vi nog den egentliga anledningen till de ständiga köerna på Essingeleden! :)
 
RoTe
b8q skrev:
Nja, jag förstår precis vad du menar, men jag undrar liksom hur Biltema tänkte när de placerade tre butiker på sydsidan av huvudstan och ingen på norrsidan. Här har vi nog den egentliga anledningen till de ständiga köerna på Essingeleden! :)
Norrortsfolk åker till Uppsala! ;-)
 
Åter till katalogen....
Finns det ingen sida där de har ALLA nyheter samlade?
 
Gick en sväng på Biltema i Kristianstad idag... vilken superdepp. Verktygsavdelningen har krympt från typ 1/3-del av butiken till max 100m2.
Klädesavdelningen har gått från 10m2 till typ 300m2..

Suck, får väl hoppas på att HM ger plats för lite Blå Bosch o Festool istället.
 
Bezt skrev:
Åter till katalogen....
Finns det ingen sida där de har ALLA nyheter samlade?
Nope... Bara ett par sidor i början där dom samlat en del av nyheterna.
Smart trick för att få dig att "läsa" hela katalogen och leta efter nyhets-märkningar.
Under tiden kommer du på att: "det skulle jag ha och det skulle jag ha och..."
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.