Excel Excel skrev:
Här är ett bra exempel där hemmapul funkar bäst. 14 lax. Hur många dagar måste medelsvenne jobba för att få ut detta efter skatt?
Har de en "bra" ryckte?!?
 
PrinzEugen PrinzEugen skrev:
Hej!
Behöver lite hjälp med faktura kostnaden om priset är rimlig eller inte. Arbetet gällde vatten läckaget som behövde undersökas på undervåningen så inget bestämd pris.
Ringd idag till företaget om för att få mer detaljerad faktura,personen för faktura frågor berättade att de har varit här 3 gånger första dagen från 6-7 timmar där de gjorde ni ser på bild 2 men sen åkte dem hämta men lämnade utrustningen och kom tillbaka dagen efter för att hämta sitt utrustning och ta bort tejp och skydd plast och dag 3 2 timmar för att ta bort nyckel skåpet.
Jag frågade då att om hon kan skicka via mejl eller post detaljerad specifikation så hon en annan person kommer att kontakta mig nästa vecka för att lösa hur vi ska lösa det.
Rabatt på timpriset? Aldrig sett!
 
PrinzEugen PrinzEugen skrev:
Två snickare (under hela arbetet, de började mellan 10 och 11 åkte på lunch vid 13 och åkte iväg hem 16-17 har inte alla tider) men innan de började första dagen var deras plats ledare med som åkte iväg halv timme efter. Jag var med för att vissa vad behövdes göras.
Max 3-4 timmar tycker jag, om jag skulle göra, men behövde hantverkare för försäkringsbolaget, men nu visade sig att vatten kom utifrån åker jag på kostnad....
Jag har beställt detaljerat faktura och inte den slump summa jag fick, men jag behöver nog bestrida faktura misstänker jag?! för att få mer tid för kontakta runt och se vad det kan kosta eller?!
Hålet där är 2.30*0.7, isolering var träflis. Jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga...
MVH Alexander
Bestrid!
 
De måste verkligen skoja.. Har fortfarande inte fått detaljerad fakturan men fick utdrag från deras dagbok...
 
  • Skärmbild av en arbetsdagbok med loggade arbetstimmar och aktiviteter för tre dagar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
SirMayo och 2 till
  • Laddar…
PrinzEugen PrinzEugen skrev:
De måste verkligen skoja.. Har fortfarande inte fått detaljerad fakturan men fick utdrag från deras dagbok...
Det gäller ju att inte ta för sig för mycket på en gång. Man kan ju bli stressad.

Vem är DS?
 
  • Haha
Globetrot
  • Laddar…
N nb. skrev:
Det gäller ju att inte ta för sig för mycket på en gång. Man kan ju bli stressad.

Vem är DS?
Jag misstänker det är plast de hade på golvet som de rev bort när de städade men glömde skräp påsen med den hos mig...😂, så man kan inte säga att de städade ordentligt, plus flyset ramlar ner fortfarande på golvet från hållet i taket de gjorde som jag får städa mellan gångerna, så jag vet i fan vad de städade i 8 timmar...
 
  • Gilla
nb.
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.