Jag tycker det låter ganska vettigt. Man kan säkert kränga lite sådana paket på Tradera oxo om man vill. Jag hade vari intressersad av åtminstone Brilliant-paketet. Har köpt Har de grövre i Rubin-serien redan.
 
Är det för RO 125 eller RO 150?
 
Sorry, det borde jag förstås ha skrivit, jag har en 125:a, så där kan jag tänka mig att arrangera "gruppköpet". För 150mm-papper kanske det finns någon annan som kan ta befälet?
/fth
 
Jag har en 125:a och köpte storpack Brilliant så jag kan tänka mig att sälja av lite om ni inte får till ett gruppköp.
 
Hej Springare! Jag köper gärna 10 av varje Brilliant som du har.

Jag kollade med Sandbergs Järn (min närmsta Festool-ÅF) och dom har inte Rubin i lager, så jag hade i alla fall tänkt att skippa "Rubin-paketet" och bara köra Brilliant...

Vilka "grits" har du?

/fth
 
Tittar när jag kommer hem men jag tror att det var:
P80
P120
P180
P220
P320
P400

/Springare
 
Jag har en hel del slippapper till rotex 150, kan tänka mgi att sälja några 5-pack av dessa (till exempel har jag kommit fram till att jag aldrig någonsin kommer att kunna slipa slut på ett 50-pack 24-papper....)

Om det finns intresse så kan jag kolla exakt vad jag har "över"?

Finns i skåne men jag kan skicka.
 
Har:
Saphir P36
Rubin P50
Rubin P80
Rubin P100
Briljant 2 P120
Briljant 2 P150
Briljant 2 P180
Briljant 2 P220
Briljant 2 P320
Briljant 2 P400

Den som vill köpa kan skicka ett PM.

/Springare
 
Jag har för 150 platta:

Rubin 24
Rubin 50
Rubin 80
Rubin 120

Som jag skulle kunna tänka mig att sälja några stycken av, tex i 5-pack.

Jag skulle också kunna tänka mig att byta mot tex några:

Brilliant 2, 180-220
Cristal 60
Saphire 24-36-80
 
Kolla om det finns några uthyrningsfirmor i Sthlm som även är återförsäljare av Festool. Vi är precis en sådan fast i Linköping och har således Festoolmaskiner i uthyrningsparken. Därför säljer vi rubin och brilliant 125mm, 150mm och till deltex styckvis.

Så ett tips är att leta efter uthyrningsfirmor som har papper.

Annars finns väl de vanligaste papprena i 10-pack nuförtiden har jag för mig.
 
Rubin P50 kostar 7:- styck i 100-pack och 13,75:- i 10-pack
 
Så innan denna tråd helt byter ämne och blir ett pappersbytarmecka så tänkte jag bara passa på att tacka Springare, pär h samt WoberT för tipsen om Sandbergs Järn, bromma järn samt hyrfirmor.

Så med d3tta sagt så - take it away boys!:)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.