Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee, vad det går undan! =)
Bra jobbat!
 
Kanon, verkligen skitbra. Nu blir det kul att söka runt igen.

Verkligen bra jobbat!

// Fredrik
 
Håller med tidigare skribenter... mycket bra!! :D
 
Varför har en del, mig själv inkluderad, fått nya användarnamn och dessutom tappat all historik?
 
Nu behöver man inte sätta klockan att ringa vid 2-3 tiden på natten för att kunna surfa runt här på forumet.
Tackar för en mer sammanhängande sömn. :)
 
Yes! Äntligen en civiliserad forummjukvara... Inte en dag för sent =) Så här långt ser allting bra ut, stort tack till alla inblandade!
 
Oh så fint! Och glasögonen behöver jag inte leta efter längre! Kan ju läsa utan dessa i detta superba forum!
 
imported_mattiasw skrev:
Varför har en del, mig själv inkluderad, fått nya användarnamn och dessutom tappat all historik?
Detta beror på att gamla forumet en gång i tiden skiljde på gemener och versaler i användarnamnet. Det fanns två medlemmar, du mattiasw och en annan MattiasW som hade samma namn, så när som på gemener/versaler. Den nya forumprogramvaran gör dock ingen skillnad, bara en användare kan heta mattiasw - oavsett hur namnet skrivs.

Alla som är dubletter har därför fått tillägget _imported i sitt användarnamn. Kontakta Marlene så fixar hon ett nytt användarnamn om ni så önskar. De gamla inläggen kan tyvärr inte kopplas till rätt konto, eftersom vi inte vet vilken mattiasw som egentligen skrivit respektive inlägg.

Trist situation, men jag hoppas svaret ger en liten ljusning i frågan i alla fall.

/M
 
RoTe
Heeeelt underbart!!
vBulletin är verkligen det enda rätta när det gäller stora forum.
Jag förstår vilket helvete ni måste haft med bytet från Yabb, det är verkligen ett hemskt klumpigt forum att arbeta med.
 
Nu stämmer inte mitt motto med forumet längre men det gör inget för nu är det blixtsnabbt kanske jag skall ändra mig.

Det man inte får gjort idag kan man göra imorgon.

Ebbot
 
Marlene Eskilsson skrev:
Ja, jag har förstått att det inte har varit lätt att flytta information från Yabb. Tusen tack Martin & Martin! Jag vill också passa på att tacka användaren Johan Gunverth som tipsade mig om dessa båda forumproffs.
Ja du har fått tag på bra folk! Gissa om jag blev förvånad när Sheriffen och Belak dök upp här... och Gunverth har jag läst åtskilliga bra inlägg av här på forumet. Alla från 99.se/mac. Så även jag.

Det är bara en handfull inlägg gjorda av mig här, det kommer bli många fler nu när man inte behöver lägga ner 95% av tiden på sökningar... ;)
 
Dr_Jerkyll skrev:
Ja du har fått tag på bra folk! Gissa om jag blev förvånad när Sheriffen och Belak dök upp här... och Gunverth har jag läst åtskilliga bra inlägg av här på forumet. Alla från 99.se/mac. Så även jag.

Det är bara en handfull inlägg gjorda av mig här, det kommer bli många fler nu när man inte behöver lägga ner 95% av tiden på sökningar... ;)
Dito - Björnström är grym!
 
sax skrev:
Dito - Björnström är grym!
Kul att ni hittat hit grabbar ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.