A
Om man behöver bra ljus för att kunna spegla sig är det nog en bra idé att dra el. Men ofta blir spegelbilden bättre om man får lite ljus från sidorna av spegeln och inte bara uppifrån.

Men jag såg en häftig gästtoa på en husvisning som jag var på förut. Där hade de gjort en lyxgästtoa, med kristallkrona i taket och en jätteläcker tapet och blänk.

På en annan husvisning hade de målat väggarna i turkost och hade inrett i sjötema, med en hylla i form av en eka och en rund båtfönsterglugg som spegel. Minns inte ens vilken belysning de valt, men bägge gösttoaletterna var riktiga wow-upplevelser.
 
Har du källare med rördragning åtkomligt under gästtoan?
 
Allinug, tack för input, får se vart vi hamnar i slutändan med belysningen, alla beslut går att ändra på :)

Thomas, Nope, ingen källare. Det blir till å lirka fram rören ur väggen, koppla på nya och köra fram dessa utanpåliggande, bör fungera helt ok.

Ska sätta mig på golvet i rummet ikväll med en kopp kaffe och visualisera och låta fantasin flöda fritt, känner på mig att det kommer att bli helt ok i slutändan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.