Hej,

Du får gärna lägga in några bilder på den fina trallen. Jagar själv runt i Göteborg på jakt efter fin trall... Inte det lättaste har det visat sig.
 
IMG_1627.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_1628.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_1629.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_1630.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

robbanberg skrev:
Hej,

Du får gärna lägga in några bilder på den fina trallen. Jagar själv runt i Göteborg på jakt efter fin trall... Inte det lättaste har det visat sig.
några bilder,
bild 1, en norrlands bredvid "vanlig"
bild 2 som ovan
bild 3 en norrlands ovanpå den vanliga. Som synes så varierar den vanliga väldigt mycket, det gör inte norrlandstrallen.
bild 4 en jämförelse till
 
  • Gilla
tanjaekelund
  • Laddar…
Jag ser vad du menar. Såg riktigt bra ut! Nu är frågan bara var jag kan hitta detta i göteborg... Tack för bilderna!
 
robbanberg skrev:
Hej,

Du får gärna lägga in några bilder på den fina trallen. Jagar själv runt i Göteborg på jakt efter fin trall... Inte det lättaste har det visat sig.
gå in påmin tråd så ser du fin trall!!!

mvh
estwing
 
Då kan jag känna mig nöjd då den som jag fått levererad ser ut som den ni kallar för norrlandstrall. Så har man lärt sig något nytt och det är att kolla vem som trycker/ levererar till virkeshandeln. Det jag köpt kommer från Bitus.
Snabbkollade på deras hemsida och då fann jag också denna produkten om ni vill göra det ännu lyxigare (vet dock inte priset och är nog inte gratis) men med mindre underhåll
http://www.bergstimber.se/se/Traeskydd/Produkter/Bitus_Linax
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.