Åh, vad jag hade blivit glad om jag fått ett elverktyg i julklapp. Fick iofs verktyg i choklad av sonen!
 
Min fick en LED- ficklampa i julklapp, iof inget konstigt kke men jag hade "slagit" in den i 28mm boklimträskiva som var hellimmad så hon hade att göra över 1.5 timme att öppna den :p hehe
 
Tossegubbe skrev:
så hon hade att göra över 1.5 timme att öppna den :p hehe
Hade hon fått en sjysst cirkelsåg först hade det gått mycket fortare...
 
Jo så hade jag tänkt mig att hon skulle göra men hon vågar sig inte på dom bra maskinerna ;)

Crebel skrev:
Hade hon fått en sjysst cirkelsåg först hade det gått mycket fortare...
 
När jag frågade försäljaren efter en mindre snöskyffel, och sa att jag tänkte köpa den som present till min fru, såg han på mig med stor beundran i blicken och sa: Det skulle jag aldrig våga!
 
Frugan brukar alltid bli så förbannad på mig när jag köper födelsedagspresenter och julklappar på jobbet (vadå, jag har ju för f*n personalrabatt???), så jag skulle skoja lite med henne sist hon fyllde år. Lånade med mig lådan till demoexet på Bosch GSR 14.4v, la i några vikter i lådan och tejpade igen lådan. Slog såklart in lådan i företagets presentpapper komplett med logo och allt, och den svarta blicken jag fick när hon fick se sin present överträffades bara av röken som steg ur öronen när hon såg att jag köpt en skruvdragare åt henne.

"Men älskling, det är ju litium-jonbatterier! den är jättelätt, och grymt stark! Det är ju en av dom bästa skruvdragarna som finns på marknaden.. Är du inte glad?"

När hon öppnade lådan och såg att det bara var skräp i lådan blev hon om möjligt ännu mer förbannad, vilket avslöjar att hon ville nog ha den där skruvdragaren ändå.... Ibland kan man liksom inte träffa rätt. Tur man hade köpt "riktiga" presenter också, men nästa år blir det nog blå bosch åt henne....
 
Tossegubbe skrev:
Jo så hade jag tänkt mig att hon skulle göra men hon vågar sig inte på dom bra maskinerna ;)
Slå konsekvent in presenter som hon VILL ha på samma sätt så lär hon sig så småningom :)!
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.