Hej !

Har hittat en inbyggnadsugn med märket Ariston, sjukt snygg.
Finns det någon som har några erfarenheter av det märket ?
När man frågar försäljaren så kommer ju det vanligaste svaret man får av en försäljare.
" Jag har själv köpt en sån för 3 år sen o den fungerar klockrent "
 
T
Har en Indesit diskmaskin. Den är helt OK. Snygg rostfritt front. Diskar bra på 1.28 timmar. Ibland är det dock grötrester kvar på träsleven om jag inte lägger den högst upp. Sen är det inte helt supertorrt när programmet är klart. Detta kan dock bero på att jag inte har orkat läsa mig genom manualen för att se om det finns en inställning för att få det supertorrt. Men utdrag, bestickkorg etc är helt ok planlagt inuti.
 
Har en Ariston diskmaskin. Vi köpte den ny för 13-14 år sedan och den har i regel fungerat fint hela tiden.

Förutom en gång då den slutade att pumpa ut och reparatören som kom inte hade en aning om vad det var för fel eftersom han inte kände till modellen och rådde oss att köpa en ny. Det visade sig senare att det bara var stopp i avloppslangen.

Diskmaskinen är ganska högljudd. Men den är ju inte precis ny, och det är nog vad man kan förvänta av en maskin från början/mitten av 90-talet.

Bara för att den är billig så betyder inte att den är av dålig kvalitet.

Nu kommer den att bytas ut. Inte för att den är slut utan för att vi bygger om hela köket.
 
Jag har en 90 cm bred spis som jag köpte på OnOff för ett par år sedan och jag är jättenöjd med den.
Lagar mycket mat och bakar ofta och har inget att klaga på.
Dessutom är den såå snygg!
 
Tack för alla svar :) Då blir det en Ariston ugn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.