P Pligg85 skrev:
Luba kommer jag nog köpa. De är ju bland de bättre.

De ligger på 32000 kr om man köper en 3000m2.

Vad betalar du för en kvalitetsrobot med slinga typ Husqvarnas 430X med allt du behöver.

Jag sålde min 430X för mer 2022 än vad jag köpte den för 2016.
Har du serviceställe nära på en sån kinesrobot? Mitt närmaste är 8 minuter med bilen. En 430x går på 35895 kr med åskskydd och installation.

Jag betalade som sagt 16-18 tusen för en robot med överkapacitet för min trädgård som är dubbelt så stor som en vanlig villatomt =)
 
R Rkarlsson skrev:
Har du serviceställe nära på en sån kinesrobot? Mitt närmaste är 8 minuter med bilen. En 430x går på 35895 kr med åskskydd och installation.

Jag betalade som sagt 16-18 tusen för en robot med överkapacitet för min trädgård som är dubbelt så stor som en vanlig villatomt =)
Haft flera Automower och alltid servat eller bytt komponenter själv. Aldrig lämnat in den för något. Första 220 var det mycket byten på.

Husqvarnas ÅF har jag inom 10 minuter och det tog en månad att fixa en motorsåg sist och då var den DOA och slutade med att jag fick en ny.

Den jag köpte lokalt 2016 valde jag till connect på och de skulle ta hem och ringa när jag skulle komma in med den. De har inte ringt än.
Så hittills har jag väntat totalt över 7år på Husqvarnas serviceavdelning.

Då är man bara en liten kund som köpt Husqvarnaprylar för några hundra tusen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.