nästan så man blir sugen på att köra inom en dag och tjuvkika lite.. ser grymt spännande ut detta.. :) (pendlar mellan Svedala -> Ystad varje dag)

föräldrarna bor i Skurup och för några år sen hade jag flickvän som bodde i just Rydsgård.. trevlig liten by och kul att gamla brandstationen får ett lyft :)

keep up the good work!
 
Tack så mycket Crille...
Jo de e en trevlig liten by.
Lagom långt ut på landet.

Hojta till så ska du nog kunna få kika på objektet nångång!

Mvh
Fredrik

CrillePille skrev:
nästan så man blir sugen på att köra inom en dag och tjuvkika lite.. ser grymt spännande ut detta.. :) (pendlar mellan Svedala -> Ystad varje dag)

föräldrarna bor i Skurup och för några år sen hade jag flickvän som bodde i just Rydsgård.. trevlig liten by och kul att gamla brandstationen får ett lyft :)

keep up the good work!
 
inga uppdateringar?
 
CrillePille skrev:
inga uppdateringar?
Hej Crille!

Har vart lite segt på husfronten nu ett tag på grund av att jag träffat en tjej och sen har jag haft fullt upp med jobb och lite annat.
Lite har blivit gjort.
Ska skriva ner en uppdatering i veckan.

Mvh
Fredrik
 
Jaha så nu är ett samlag högre prioriterat än renovering? Bra och lycka till även där! :)
 
  • Gilla
Lenkan1
  • Laddar…
Bricco skrev:
Jaha så nu är ett samlag högre prioriterat än renovering? Bra och lycka till även där! :)
Haha! Det finns ju ingen gillaknapp så jag skriver istället! GILLA!
 
Kom igen nu Fidde. Jag VET att det hänt massa spännande under sommaren. Uppdatera nu. :)
 
Dumpa den där bruden, du hinner inte med henne!
 
Ett av dom roligaste projekten att följa här på forumet! Man blir bara så imponerad när man ser vilken energi vissa har att hålla på, när man vet hur lång tid allting egentligen tar. Kämpa på! Det kommer vara värt det i slutändan.
 
Har Fidde_ emigrerat med den där bruden? :)
 
Råkar veta att Fidde har ganska så fullt upp för tillfället, takprojektet är på gång och om jag förstått allt rätt så är väl det mesta tätt där nu men ni som varit hemma i Sverige senaste månaden vet ju hur bra väder det varit, utöver det är det mycket med hans företag osv osv men med förhoppning om att Fidde inte misstycker så bjussar jag på några bilder, misstycker pågadrulen som btw fyllde 30 nu i veckan så får han väl skicka ett hatiskt sms till mig ;)

Utsikten från Fiddes tak
dsc02538f.jpg

På väg upp höll det på att gå rent åt skogen, jag satte foten där Fidde sa till mig, det var först nån timme senare som vi insåg att det skiljer si sådär 20 kilo mellan honom och mig till hans fördel
dsc02540m.jpg

Fidde och hans hjälpmedare är så söta ihop, äkta kärlek ;)
dsc02549o.jpg

Thats it from me, på återhörande kanske :)
 
Skoj. :)
Grattis i efterskott på födelsedagen Fidde_ .
 
Det här duger inte din gamla toffelhjälte..
Upp och hoppa och ta med frukan som kameraman så kanske det händer nått..
Det finns vi som inte har något hus att dona med för tillfället och vi vill ha nått att göra oxå, så sysselsätt oss med text och bilder, nu!

MVH/
 
Kan åter avslöja att det händer rätt mycket med Fiddes hus, hans föräldrar har varit nere i två veckor och hjälpt till men han har även en nystartad firma att ta hand om så han har inte mycket tid för forum ;)
 
Vas?!
Låter han firman gå före forumet?? :O;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.