Sittställning
Ja jäklar 2.5kw vs 5kw kyla.

Själv kör vi en i var ände av huset, en Ivt 12 prn och en Mitsubishi LN25 Jääääävlar va nöjd jag är med ln25! Tyst som fan. Har den i sovrummet och det går att sova med den igång.

Men ivtn låter som bara den..

Men det jag ville ha sagt är att den låter väl ganska mycket om man har en maskin som ska trycka ut massor med luft men det är kanske en helt annan diskussion, kom av mig lite här haha
 
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
Tänk på ljudet om du ska köra fullt och få ut all effekt.
Kanske AP50 kan vara ett ”tystare” alternativ om du får plats med den höjdmässigt.
Den bör du klara på 13A
 
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
Tack för all input.

jag had 37 cm till tak.
 
Det fungerar
Om det nu inte är någon trång hall eller litet rum så du inte får iväg värme/kyla ordentligt
 
Den skulle sitta i slutet av en liten hall som är på 1x1m. Bortom hallen öppnat sig 40m2
 
Sågär
 
  • Gång i renoveringsprocess med synliga gipsskivor, brun skjutdörr, dammsugare och en gul soptunna.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser lite trångt ut men det är åtmindstånde inga dörrposter som samlar varm luft i taket.
Ser ut att bli tajt på sidorna med FT som är 84cm på bredden, AP är lite smalare med 80cm
 
Bredden ovanför garderoben (där den ska sitta)är exakt 100 cm.

fram till det gröna krysset är det 100 cm. Fram till det röda krysset är det 170cm.
 
  • Renoveringsrum med garderob och mätmarkeringar vid rött och grönt kryss på golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sittställning
Vi satte vår IVT 12 prn ovanför ett fönster, där va det 40 cm nästan och det är lite trångt men fungerar bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.