J Jool27 skrev:
Men hade det blivit något av reningsverken jag listade så är de nog WSB Clean. Men det är bara en ren magkänsla jag hade när vi kollade runt. Mycket kopplat till de säljare/entrepenörer vi pratade med. De presenterade vad de hade, inget skitsnack om andras produkter eller tokskryt om sitt eget.
Intressant! Jag har ungefär samma magkänsla om WSB Clean. Hade det inte varit för deras höga serviceavgift hade jag nog redan slagit till...
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Läste på wsb hemida att dom tar 3.700 för ett servceavtal , och då ingår flockningsmedel . Tyckte inte det lät så farligt i jämförelse . Dom lämnar också 20 års garanti på reningsresultat. Har läst runt lite och tycker att wsb clean verkar klart intressant ! Bor nära havet på västkusten , så kommunen här är stenhårda. Någon som har erfarenhet av WSB reningsverk ?
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
jesper2011, har du fått mer information om WSB Clean?

Jag har, efter att valt bort flera reningsverk den senaste tiden försökt välja mellan WSB Clean och BioKube. Båda verka vara riktigt bra reningsverk och två av totalt fyra reningsverk som är godkända i Danmark. Danmark har mycket omfattande och hårda tester av reningsverken. Biokube kräver en separat slamavskiljare före verket. WSB har allt integrerat i samma betongbehållare. Det lutar för min del åt WSB :)
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.