Översta bilden visar tvättmaskinen med rör och en grej bredvid som rörmokaren satte dit.
Bilden under visar avloppsröret ut ur huset och ner i marken.
Bilden under visar innanför duschväggarna.
Mycket rör och böjar..
Rör vid badkaret.
Höger sida av badrummet.
 
Det enda jag reflekterade över var mängden delar som gått... Men under huset verkar det vara draget en del 110 rör... Så, givet att antal delar stämmer, är svaret nej. Du har inte blivit blåst... Du har råkat ut för vad som kallas fri prissättning. Du har betalat enligt prislista. Förvisso efter den dyraste av alla. Känner du dig lurad..? Kan på sätt å vis förstå det. Givet är att hade du köpt delarna själv på nätet så hade du naturligtvis kommit undan billigare. Frågan är hur mycket... Hade du fått med allt, dvs ALLT så kanske hälften eller ännu mer. Men varje missad del naggar din vinst ganska rejält, då en röris utan rör att dra blir ruskigt dyrt. Ett annat alternativ är ju att förhandla innan ang påslag...

Diskussioner ang påslag på VVS mtr har ju ältats sida upp å sida ner på detta forum. Skäligt eller ej kanske jag är fel människa att fråga, men mitt svar måste nog bli ja... För kunder som är villiga att betala dessa priser finns det ju. Dom orkar inte, har inte kunskapen, intresset eller tiden att jaga på nätet eller hänga på forum för att spara in pengar. Dom vill ha d klart..

Slutligen kan jag bara hoppas du är nöjd med ditt nya badrum i alla fall. Trots fakturan.
 
  • Gilla
vojma
  • Laddar…
Många bäckar små...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.