BirgitS
Så det är alltså en besiktningsman från föreningens försäkringsbolag du skriver om?
Man kan nog inte påverka så mycket själv i så fall. Det lär ju visa sig om det fungerar att torka ut på det föreslagna sättet vid nästa fuktmätning.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Så det är alltså en besiktningsman från föreningens försäkringsbolag du skriver om?
Man kan nog inte påverka så mycket själv i så fall. Det lär ju visa sig om det fungerar att torka ut på det föreslagna sättet vid nästa fuktmätning.
Det stämmer. Exakt. Anledningen till min fråga var pga reaktionen vi fick när vi nämnde detta för en bekant.
Jag frågar alltså bara om det är möjligt att avfukta utan att ta bort tätskikt och ytskikt.
Jag tänkte att folk som visste svaret skulle svara på frågan. Men jag börjar inse att det kanske inte är riktigt så detta forumet fungerar
 
N Novis223 skrev:
Men jag börjar inse att det kanske inte är riktigt så detta forumet fungerar
Eftersom forumet är fullt av hobbyister som gärna vill tycka till om saker; när du ställer en fråga som få har fackkunskaperna att svara på så får du istället svar på massa andra frågor som du aldrig ställt :)
 
S Staffan-N skrev:
Eftersom forumet är fullt av hobbyister som gärna vill tycka till om saker; när du ställer en fråga som få har fackkunskaperna att svara på så får du istället svar på massa andra frågor som du aldrig ställt :)
Haha, ja. Helt mitt fel! Jag får helt enkelt ringa upp och fråga en expert.
Tack för svaren ändå! Ett trevligt forum att vistas i, i alla fall 🙂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.