J Johan456 skrev:
Reklamerar gör man väl när något är fel på utförandet eller t.ex. om färgen släpper om 6 månader. Man reklamerar inte en skada som inte omfattas av entreprenadarbetena. TS har inte beställt målning av plattor.

Har jag en takläggare hemma som eldar upp mitt hus i samband med att de lägger takpapp så kan jag ju inte reklamera jobbet… det blir ett skadeståndsärende.
Tror du på tomten åxå?
Jämför bättre nästa gång.........
/W
 
  • Gilla
  • Haha
Johan456 och 1 till
  • Laddar…
A AG A skrev:
Jag är ju inte annat än pensionerad målare, med sprutmålning som huvudsyssla. Så vem är jag att veta?
Då är du autodidakt misstänker jag.

Jag jobbar dagligen med att få målare att jobba på rätt sätt med färgsprutor. Finns knappt en enda målare som blivit utbildade i hur man hanterar en färgspruta.

Om du bara ser det jobbiga med maskering och efterslätning så verkar du inte kunna hantera en färgspruta på rätt sätt.

Fullt tryck med slitet munstycke går väl snabbast va ?
 
L lukewalker skrev:
Då är du autodidakt misstänker jag.

Jag jobbar dagligen med att få målare att jobba på rätt sätt med färgsprutor. Finns knappt en enda målare som blivit utbildade i hur man hanterar en färgspruta.

Om du bara ser det jobbiga med maskering och efterslätning så verkar du inte kunna hantera en färgspruta på rätt sätt.

Fullt tryck med slitet munstycke går väl snabbast va ?
Haha, du är rolig du😅.
 
A AG A skrev:
Haha, du är rolig du😅.
Skriver bara sanning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.