Då får det bli färg av ett annat märke.
Tack jon_h
 
Hmmm...måste bara poängtera att det inte är Beckers som sa detta utan en okunnig anställd på Beckers. Stor skillnad...

Jag vet inte namnet i någon annan produkt, men Flugger har en matt färg som heter Deksoplast 5, denna är tänkt för utomhusmålning, men fungerar väl även inomhus. Den är diffusionsöppen och andas således. Jag är säker på att de flesta firmor har någon diffusionsöppen färg som fungerar för ändamålet, om du skulle fråga efter det.
 
Kesella skrev:
Hmmm...måste bara poängtera att det inte är Beckers som sa detta utan en okunnig anställd på Beckers. Stor skillnad...
Jo det är sant det du säger, men man får ju inget vidare förtroende när det säger som de gör, kan säga att detta var via mail till beckers kundtjänst, så jag har ej frågat på någon affär som säljer Beckers.

Kesella skrev:
Jag vet inte namnet i någon annan produkt, men Flugger har en matt färg som heter Deksoplast 5, denna är tänkt för utomhusmålning, men fungerar väl även inomhus. Den är diffusionsöppen och andas således. Jag är säker på att de flesta firmor har någon diffusionsöppen färg som fungerar för ändamålet, om du skulle fråga efter det.
Jag ska gå runt lite på firmorna här omkring och se vad de kan erbjuda för typ av färg.
Jag ska kolla lite på den Deksoplast 5 som du nämnde.
Tack.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.