T
N Nephew skrev:
Synd.
Hur gick det med golvet så här fyra år senare?;)
 
N
Som nytt!
 
  • Haha
yonna
  • Laddar…
J
Hur då?
 
N
Fuktig handduk + varmt strykjärn —> träet reser sig
 
Då hade ju entreprenören rätt på något iaf :D

edit: eller de sade ju iof bara droppa vatten
 
N Nephew skrev:
Synd.
Ja verkligen :crysmile:
 
J
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Då hade ju entreprenören rätt på något iaf :D

edit: eller de sade ju iof bara droppa vatten
Den idén hade jag med i bakhuvudet men tänkte det kanske inte funkade bra med vax... Härligt iallafall. Då vet man det när man själv får märken framöver.
 
J Jocke Best skrev:
Den idén hade jag med i bakhuvudet men tänkte det kanske inte funkade bra med vax... Härligt iallafall. Då vet man det när man själv får märken framöver.
Jag hade krävt att entreprenören gjort behandlingen dock så de inte kan skylla på mig om det inte fungerar, samt varför ska jag lägga tid på något de orsakat
 
  • Gilla
Jocke Best
  • Laddar…
T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag hade krävt att entreprenören gjort behandlingen dock så de inte kan skylla på mig om det inte fungerar, samt varför ska jag lägga tid på något de orsakat
Nja, det var ju TS som orsakade "skadan", lite självrannsakan får man ju ha.
 
T tank77 skrev:
Nja, det var ju TS som orsakade "skadan", lite självrannsakan får man ju ha.
Nej det var det ju inte. Det var entreprenören som pracka på dem fel saker
 
T
Som sagt, lite får man tänka till själv, ska vi "curla" vuxna människor nu också? TS själv fattade ju att det inte skulle gå och fortsätter ändå även fast någon korkad person säger att man kan. Ungefär som jag skulle säga till dig att du kan hoppa ut från en bro och flaxa med armarna så flyger du........
 
N
Vem är TS?
 
N Nephew skrev:
Vem är TS?
Du. "Trådskapare"
 
T
N Nephew skrev:
Vem är TS?
DU!

TS=trådskapare
 
N
Du jämför äpplen med päron.

Om du köper en begagnad bil och du påpekar ett motorn avger ett biljud och försäljaren säger att det är inget problem. När du kört några mil skär motorn.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.